Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Szefowa Cukierni A. Blikle o Tłustym Czwartku: produkcja działa na 200 proc.

Cukiernie A. Blikle to tradycja pączka sięgająca 150 lat, a pączki przygotowywane są metodą rzemieślniczą. Wszyscy pracownicy czekają na tłusty czwartek a sama produkcja działa wówczas na 200 proc. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Monika Kulczyńska, Dyrektor Generalny Cukierni A.Blikle.

Szefowa Cukierni A. Blikle o Tłustym Czwartku: produkcja działa na 200 proc.
Firma A. Blikle to ponad 23 placówek: kawiarni oraz cukierni. fot. Cukiernie A.Blikle

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 11-02-2021, 09:31

Jak Cukiernia Blikle przygotowuje się w tym roku do Tłustego Czwartku w czasie pandemii? 

Tłusty Czwartek, jak co roku, jest dla nas wspaniałym świętem. Cukiernie A. Blikle to tradycja pączka sięgająca 150 lat. Nasze pączki przygotowywane są metodą rzemieślniczą, dlatego rokrocznie ten dzień jest dla nas wyzwaniem. Wszyscy pracownicy czekają na Tłusty Czwartek, a sama produkcja działa wówczas na 200 procent. Cieszy nas to szczególnie w sytuacji, gdy prawie od roku nie możemy normalnie funkcjonować ze względu na znaczące ograniczenia w działalności.

Nie tylko podczas Tłustego Czwartku, ale w całym okresie pandemii niezwykle ważne jest bezpieczeństwo zarówno pracowników jak i naszych gości. Produkcja i sprzedaż żywności to działalność, którą cechuje bardzo wysoki standard higieny, a u nas w szczególności, gdyż jesteśmy producentem dbającym o jakość. W czasie pandemii nawet jeszcze mocniej skoncentrowaliśmy się na ostrożności oraz kwestii czystości i dezynfekcji, która jest robiona dużo częściej, zaś cały zespół jest wyczulony na zagrożenia i wykazuje się bardzo dużą odpowiedzialnością.

Zdecydowaliśmy się też na wykonanie u części pracowników przesiewowych testów, aby wykluczyć ewentualnie niebezpieczeństwo. Niezwykle istotne jest zatem zachowanie podstawowych zasad higieny i zabezpieczenie punktów sprzedaży, abyśmy mogli w sposób maksymalnie bezpieczny przekazać naszym gościom odrobinę słodkiej normalności podczas tego święta. 

Jak ten tradycyjny dzień może wyglądać w tym roku? Kolejki czy brak klientów? 

Większość naszych cukierni jest usytuowana w centrach handlowych, dlatego były zamknięte do końca stycznia. Staraliśmy się w pełni wykorzystać ten czas i rozpoczęliśmy przyjmowanie zamówień jeszcze w styczniu. Zależało nam na dotarciu do naszych klientów, by w ten sposób pomóc im spędzić ten dzień w miarę normalnie. Naszymi odbiorcami często były firmy, a wielu takich partnerów biznesowych prowadzi swoją działalność inaczej, dlatego staraliśmy się dopasować do obecnych wymagań. 

W tym czasie bardzo istotne jest zapakowanie produktów indywidualnie. Poza tradycyjną i najbardziej popularną podczas Tłustego Czwartku formą pakowania, czyli zestawów zawierających różne pączki, dużą popularnością cieszy się pakowanie każdego pączka osobno. Przy skali naszych zamówień jest to olbrzymi dodatkowy nakład pracy, natomiast wiemy, że bardzo istotny. Taka opcja pakowania jest oczywiście dostępna w każdej cukierni

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    cukiernie RSS ALERT    /    pączki RSS ALERT    /    ciasta RSS ALERT    /    A.Blikle RSS ALERT    /    Cukiernie A.Blikle RSS ALERT    /    Monika Kulczyńska RSS ALERT    /    Tłusty Czwartek RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    branża cukiernicza RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 110.249.208.134
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!