Szefowa ETi w Polsce: duży potencjał na rynku słodyczy mają produkty premium i przekąski chłodzone
ETi, turecki producent słodyczy, który w ubiegłym roku wkroczył na polski rynek, ocenia, że na tym rynku jest bardzo duża konkurencja cenowa, a konsumenci oczekują adekwatnych cen produktów. Jednak za produkty wysokiej jakości są skłonni zapłacić więcej - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi European Food Industries w Polsce. Produkty premium, ale też np. przekąski chłodzone mają duży potencjał na polskim rynku.

ETi działa na rynku polskim od marca 2018 roku, a sprzedaż pierwszych produktów rozpoczęła się między majem a czerwcem ub.r. Firma główny nacisk położyła na trzy brandy: czekoladowe batoniki Wanted, wafelki Dare i pianki z herbatnikiem Puf.
Firma widzi szczególne zainteresowanie słodyczami, które gwarantują wysoką jakość i rynek wręcz szuka wysokiej jakości, dlatego ETi będzie dalej inwestować w produkty premium.
- Polska jest wyjątkowym rynkiem ze względu na bardzo dużą konkurencję cenową. Konsumenci oczekują adekwatnych cen produktów, to zrozumiałe. Jednak musimy pamiętać, że oczekują też produktów wysokiej jakości, za które są w stanie więcej zapłacić. Nie ma zatem sensu takich produktów deprecjonować - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska.
- Nasze produkty są wysokiej jakości i nie chcemy tego zmieniać. Po tych kilku miesiącach widzimy, że konsumenci to doceniają. Dlatego z pewnością będziemy dynamicznie rozwijać nasze portfolio produktów premium - dodaje.
- Oprócz już wspomnianych czekoladowych batoników Wanted czy wafli Dare widzimy duży potencjał ETi w nowej dla nas kategorii – przekąsek chłodzonych. W swojej ofercie mamy Milk Burgera – mleczną kanapkę w atrakcyjnej dla najmłodszych formie burgera. To produkt z najlepszych składników: mleka, miodu, kakao, nie zawiera też konserwantów ani ciężkich tłuszczów – z pewnością zostanie dobrze przyjęty przez polskich konsumentów, którzy dokonują świadomych wyborów zakupowych - mówi również Aleksandra Chrzanowska.
Portfolio ETi w Polsce obejmuje obecnie cztery segmenty: czekolady, herbatniki, ciasta i ciasteczka oraz przekąski schłodzone. Wśród najpopularniejszych produktów wymienić można m.in. czekoladowe batoniki ETi Wanted, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, czekoladowe przekąski dla najmłodszych Petito oraz skierowane do młodzieży herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.