Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Słodycze i przekąski

Te 3 marki słodyczy rządzą dziś na polskim Facebooku. Niespodziewany lider

Jak na Facebooku w lutym 2023 r. radziły sobie firmy produkujące słodycze? W badanym okresie ranking pod względem popularności i uzyskanych interakcji wygrała marka Pomorzanka. Na miejscu drugim uplasowała się marka Grześki, zaś podium zamknął profil marki Baron Świat Czekolady - wynika z badań IBiMS.
Te 3 marki słodyczy rządzą dziś na polskim Facebooku. Niespodziewany lider
Te 3 marki słodyczy rządzą dziś na polskim Facebooku. Niespodziewany lider? fot. pexels

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Te 3 marki słodyczy rządzą dziś na polskim Facebooku

Jak wynika z cyklicznego badania Instytutu Badań i Monitoringu Mediów Społecznościowych, w lutym 2023 roku w czołówce rankingu popularności marek i producentów słodyczy znalazły się profile Pomorzanka, Grześki oraz BARON Świat Czekolady.

Miejsce pierwsze zajęła marka Pomorzanka, osiągając 2 tys. interakcji ze strony użytkowników. Na miejscu drugim uplasował się profil marki Grześki, który uzyskał 1,8 tys. interakcji. Lokatę numer trzy zajął profil firmy BARON Świat Czekolady (1,6 tys. interakcji).

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!