Unitop eksportuje do 40 krajów świata

W kategorii eksportowej Unitop odnotował wzrost aż o 45 proc. Co oznacza, że chałwa i sezamki radzą sobie bardzo dobrze w dobie kryzysu. Produkty Unitop trafiają do ponad 40 krajów na całym świecie.

Sprzedaż Unitop za okres lipiec – wrzesień znacząco wzrosła, co potwierdzają dane. Po bardzo dobrym poprzednim roku Spółka zakończyła ten kwartał wzrostem o 30 proc. rok do roku na rynku krajowym. Szczególnie cieszą wzrosty w kanale tradycyjnym – tam sprzedaż została podwojona.

To efekt pracy w terenie, promowania produktów marki, a także ciężkiej pracy, która owocuje dobrymi wynikami. Cieszę się, że pomimo presji rynkowej na cenę, portfolio w markach Unitop urosło o 80 proc., czyli blisko dwukrotnie. Mowa o markach chałwa i sezamki Unitop, a także sezamki Amki TO GO

– mówi Piotr Nowotny, Dyrektor Sprzedaży Unitop.

Znaczący wzrost eksportu

Trend wzrostowy odzwierciedla się w wynikach sprzedaży eksportowej spółki. Ta podkreśla, że z miesiąca na miesiąc notuje znaczące wzrosty. Tylko w ostatnim kwartale było to 45 proc. r/r. Tylko kategoria sezamków wzrosła 41 proc. r/r.

– Przed nami stoi wiele wzywań. Niestety ceny energii i surowców galopują dalej. Mimo tego, że udało nam się wprowadzić podwyżki cen w pierwszym półroczu, wiemy, że trzeba będzie wprowadzać kolejne podwyżki pod koniec roku. Do naszych klientów podchodzimy po partnersku i otwarcie pokazujemy bieżące kontrakty na surowce uzasadniając podwyżki

– dodaje Piotr Nowotny.

Plany na ostatni kwartał tego roku

Firma wprowadza kolejne nowości z nadzieją utrzymania osiągniętych wzrostów. Dedykowana oferta świąteczna na chałwę jest tradycyjnie głównym fokusem firmy w ostatnim kwartale roku. Coraz większa popularność torcików chałwowych Unitop sprawiła, że firma wprowadziła aż 4 nowe pozycje do swojej już tradycyjnej oferty świątecznej: słony karmel, ze skórką pomarańczy, o smaku waniliowym i z żurawiną.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl