Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Unitop: W ciągu roku pandemii zmianom ulegały też oferty producentów słodyczy

Za niewiele ponad miesiąc będzie druga Wielkanoc w czasach pandemii. Epidemia COVID-19 wpłynęła na nawyki i trendy konsumenckie, a miniony rok był wyjątkowy dla wszystkich – wielu Polaków przeżyło niemałą życiową rewolucję, przechodząc na pracę czy naukę zdalną i rezygnując z ulubionych aktywności, których realizacja nie była możliwa przez pandemię. Zmianom ulegały również oferty producentów z branży spożywczej, w tym kategorii słodyczy.

Unitop: W ciągu roku pandemii zmianom ulegały też oferty producentów słodyczy
Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o. o. fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 26-02-2021, 13:45

- Ten segment produktów największą popularność zyskuje w okresie świątecznym i ten trend, mimo pandemii, nie zmienił się w czasie ubiegłorocznych świąt w strukturze sprzedaży naszej firmy – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o. o.

Podobne zainteresowanie tymi produktami prognozowane jest również w kontekście zbliżającej się Wielkanocy.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Oferowane przez nas produkty doskonale sprawdziły się w ubiegłorocznej ofercie Wielkanocnej i Bożego Narodzenia, dlatego jesteśmy przekonani, że zdobędą one uznanie konsumentów również w okresie wielkanocnym w tym roku. Przygotowaliśmy specjalną ofertę promocyjną na asortyment chałwowy – torciki, klasyczne kartoniki 250g, mini-chałwę oraz bloki chałwowe – 1,5 kg do sprzedaży na wagę. Nasza chałwa jest wyrabiana ręcznie, o czym informujemy konsumentów za pomocą komunikatu umieszczonego na opakowaniach. To szczególnie ważne w okresie świątecznym, kiedy konsumenci poszukują wyjątkowych produktów najwyższej jakości. Wszystkim zależy, by jak najlepiej ugościć swoich bliskich – dodaje Svetlana Vnučko.

Podczas świąt Wielkanocnych na naszych stołach pojawiają się tradycyjne wypieki, wśród których króluje sernik. Chociaż w wielu domach przepisy są przekazywane z pokolenia na pokolenie i w niezmienionej formie funkcjonują przez wiele lat, coraz częściej konsumenci eksperymentują również podczas jego przygotowywania. Jednym z popularnych dodatków jest chałwa, która nadaje wypiekom niepowtarzalną sezamową nutę. Chałwę możemy wykorzystać zarówno jako dodatek do masy serowej, ale także jako składnik wyjątkowej polewy sezamowej.

Spółka Unitop (dawniej Agros Trading Confectionary i Unitop-Optima), jest jednym z największych producentów sezamków i chałwy w Europie, a także znanym eksporterem innych polskich wyrobów cukierniczych. W 2018 roku podjęto decyzję o rozwoju portfolio markowych wyrobów na rynku polskim. Zakład i siedziba Unitopu mieszczą się w Łodzi. Fabryka powstała w 1945 roku i jest znana z dbałości o tradycję i jakość wyrobów sezamowych. Do dziś chałwa jest wyrabiana ręcznie, co pozwala utrzymać jej oryginalny smak oraz charakterystyczną włóknistą konsystencję.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    chałwa RSS ALERT    /    sezamki RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    Unitop RSS ALERT    /    Svetlana Vnučko RSS ALERT    /    Wielkanoc RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.174.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!