VML Poland zajmie się komunikacją internetową marki Cheetos
- Autor: wirtualnemedia.pl
- Data: 15-12-2015, 12:23
Współpraca zakłada, że VML Poland będzie odpowiedzialne za strategię i realizację działań Cheetos w internecie. Agencja zajmie się w szczególności komunikacją w social mediach, a także realizacją dużych akcji. Pierwsza ma się rozpocząć już w lutym 2016 roku.
Wirtualnemedia.pl przypominają, że VML Poland od roku zajmuje się internetową komunikacją innej marki PepsiCo - Lay’s.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Więcej czytaj w serwisie wirtuanemedia.pl.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Miliardy rubli płynące do Rosji. Te koncerny wydawały krocie na reklamę
-
Lorenz otworzył właśnie dwie nowe linie produkcyjne chipsów w Rosji
-
Biedronka: chipsy Lay’s zniknęły z półek. Wiemy dlaczego i czy mogą tam wrócić
-
Biedronka zachęca, by "wybiegać" chipsy. Czy to dobry pomysł?
-
Coca-Cola i PepsiCo mówią wspólnym głosem. Co martwi gigantów?
-
„Wybiegaj to!” – nowe oznaczenia na produktach marki własnej Biedronki
-
Innowacyjny hologram na Dworcu Centralnym w ramach kampanii Pepsi 100% rPET
-
Gospodarka Obiegu Zamkniętego
PepsiCo stawia na opakowania z recyklingu i materiałów odnawialnych
-
Chipsy Lays KFC hitem sprzedaży. Gdzie je kupić?
-
Wtorkowy Kubełek KFC to dla fanów kurczaka za mało. Pora na chipsy
- Bakalland: Polska ma szansę wzmocnić się na obecnym kryzysie
- Spomlek: Wzrost kosztów zmieni cały rynek mleczarski
komentarze (0)