Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

Vobro chce zwiększyć sprzedaż i zapobiec jej sezonowości

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-04-2016, 16:06
Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro dywersyfikują ofertę wzmacniając segment galaretek nadziewanych. Chcą w ten sposób zwiększyć sprzedaż, a także zapobiec jej sezonowości – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.
Vobro chce zwiększyć sprzedaż i zapobiec jej sezonowości
Galaretki Frutini fot. vobro.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

ZPC Vobro wprowadziły właśnie do sprzedaży pierwsze na rynku nadziewane galaretki z witaminami pod marką Frutini.

- Dla Vobro, producenta kojarzonego dotychczas głównie ze słodyczami czekoladowymi, przede wszystkim bombonierkami, pojawianie się w segmentach słodyczy nieczekoladowych, w tym galaretek to naturalny proces dywersyfikacji oferty słodyczy, który pozwala na pozyskanie inkrementalnego wolumenu i wartości sprzedaży – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Kuca. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ks 2016-06-25 14:38:56

    powodzenia !

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!