Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

W Polsce moda na żywność prozdrowotną dopiero się zaczyna (wywiad)

O perspektywach dla rynku żywności prozdrowotnej, trendach konsumenckich, które przychodzą do nas z Czech i Słowacji oraz sytuacji na rynku batonów i musli rozmawiamy z Marcinem Karaszkiewiczem, właścicielem firmy MCP Group oraz twórcą marki 4health.

W Polsce moda na żywność prozdrowotną dopiero się zaczyna (wywiad)
fot. 4health

Adam Tubilewicz: Czym zajmuje się firma MCP Group?

Marcin Karaszkiewicz: MCP Group działa od 2001 roku. Wystartowaliśmy jako agencja marketingowa z dużym naciskiem na promowanie produktów naszych klientów pod kątem public relations, ATL i BTL. Mocno weszliśmy zwłaszcza w eventy wizerunkowe, sprzedażowe i promocyjne. Tak więc nasz klient, który wchodził we współpracę nie tylko inwestował, ale i zarabiał.

Wśród klientów MCP Group znajdziemy firmy z branży spożywczej?

Z branży spożywczej, tekstylnej. Niezależnie od tego czy sprzedajemy buty czy kawał mięsa, zawsze chodzi o to żeby dobrze poznać i „ubrać” nasz produkt. Mamy spore doświadczenie w marketingu i tworzeniu wizerunku produktu. Kiedy na rynku pojawił się kryzys i nasi klienci zaczęli ścinać wydatki na działania marketingowe stwierdziliśmy, że trzeba pójść w innym kierunku. Dlatego zacząłem zajmować się importem, dystrybucją i handlem. Równolegle z MCP funkcjonowała działała firma Delika, która zajmowała się importem 2-3 marek z krajów Unii Europejskiej. Już w 2016 roku po zmianach właścicielskich MCP przejęło kluczowych klientów, a ja zacząłem budować rynek w Polsce już w stu procentach zgodnie z moją filozofią. 

Jakie produkty spożywcze importowaliście?

Wyspecjalizowałem się w kategorii żywności prozdrowotnej. Tzw. „zdrowa żywność” to ciekawy temat, bo może być nią wszystko.

Czym jest zdrowa żywność według pana?

Na pewno są to produkty zdrowsze niż najpopularniejsze na rynku batony wielkich koncernów, gdzie mamy tonę cukru, tonę tłuszczu i mocny marketing. Nawiasem mówiąc, w kategorii zdrowej żywności jesteśmy 10 lat za Czechami i Słowakami. Tam już kończy się boom w kategoriach takich, jak musli, produkty owsiane czy batony. U nas ta moda dopiero się zaczyna. Sprzedaż batonów proteinowych w Polsce osiąga wielkości określane w promilach, podczas gdy w Czechach producenci robią w tej kategorii wielki biznes.

więcej informacji:

4health RSS ALERT    /    Marcin Karaszkiewicz RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    musli RSS ALERT    /    żywność prozdrowotna RSS ALERT    /    MCP Group RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    zdrowa żywność RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT    /    rynek żywności funkcjonalnej RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.207.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!