Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wargorr wybierze się na imprezę z Mieszanką Wedlowską

Mieszanka Wedlowska zyskała trzy nowe opakowania, a także nowe smaki oraz nazwy cukierków. Produkt po raz pierwszy od wielu lat będzie wspierany dedykowaną kampanią komunikacyjną.

Wargorr wybierze się na imprezę z Mieszanką Wedlowską
Wedel odświeża format Mieszanki Wedlowskiej. fot. mat. pras.

W 2016 r. roku E.Wedel objął Mieszankę Wedlowską wsparciem komunikacyjnym, opartym w głównej mierze o działania realizowane w Internecie w dwóch odsłonach.

W pierwszej części, która rozpocznie się w marcu, dla konsumentów zostanie przygotowana aplikacja internetowa dostępna na wedel.pl. Dzięki niej każdy będzie mógł odkryć, który cukierek z Mieszanki Wedlowskiej jest najbardziej zbliżony do jego osobowości.

Główną osią kampanii będzie internetowy konkurs z nagrodami, odbywający się  w kwietniu, w którym klienci pomogą Wargorrowi przygotować się do imprezy z Mieszanką Wedlowską w roli głównej. Ta część zostanie zrealizowana z udziałem jednego z najpopularniejszych polskich vlogerów. Cała kampania, której głównym hasłem jest „Zamieszaj w towarzystwie”, będzie wspierana działaniami w radio i przestrzeni miejskiej (outdoor).

Mieszanka Wedlowska dostępna w trzech wersjach: w czekoladzie deserowej i mlecznej,  a także jako galaretki. Na początku 2016 roku zyskała nowe opakowania, na których głównym elementem jest miska pełna wedlowskich cukierków. W opakowaniach znajdziemy także nowe smaki: Mocca, Pomarango czy Wiśniony. Inne cukierki zmieniły swoje nazwy, tak aby konsumenci już na pierwszy rzut oka wiedzieli, jaki smak jest ukryty pod oryginalną wedlowską czekoladą. Do portfolio wrócił także kultowy cukierek Irys, który przez lata zyskał grono wielbicieli. Nie zabraknie oczywiście klasyków zarówno w wersji deserowej, jak  i mlecznej: Pierrota i Bajecznego.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7 Communication, natomiast w Internecie – Cosmo. Outdoor kampanii został przygotowany przez Grandes Kochones.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wedel RSS ALERT    /    Wargorr RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    nowe produkty RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Upadek marketingu 2016-04-19 15:00:16
    Nie wiem, kto zarządza teraz marketingiem w Wedlu, ale ma okropny gust. Nowe opakowania wszystkiego są bazarowe: cekiniaste błyski i kanciaste smutne czcionki. Mieszanka Wedlowska upadła najniżej, bo straciła cały koncept: wyrzucili wszystkie smaki i fajne nazwy cukierków, a zostawili podpisy jak laboratoryjne próbki: pomarańczowy, wiśniowy itd. Mieszanka to był Bajeczny, Pierrot, Bałamutka, Liryk, Manilla - to działało na wyobraźnię!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!