Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wawel: mimo pandemii słodycze nie zniknęły ze stołów (wywiad)

Wawel w ciągu roku pandemii zdołał utrzymać ciągłość produkcji i dystrybucji, a nawet rozwijał ofertę i e-commerce. Spółka chce nadal zaskakiwać nowościami, a rok 2021 będzie zależał od skali ograniczeń i podejścia konsumentów.

Wawel: mimo pandemii słodycze nie zniknęły ze stołów (wywiad)
Michał Sikora, PR Manager Wawel SA fot. spółka

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 17-03-2021, 11:55
  • O wyzwaniach ostatniego roku i planach na 2021 rok mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Michał Sikora, PR Manager firmy Wawel.
  • Wawel, dzięki organizacji pracy w ciągu roku pandemii zdołał utrzymać ciągłość produkcji i dystrybucji.
  • Wawel rozwijał ofertę produktową oraz sprzedaż w kanale e-commerce.
  • Słodyczowa spółka nadal chce zaskakiwać konsumentów nowościami.
  • 2021 rok będzie zależał od skali ograniczeń pandemicznych i podejścia konsumentów do nowej rzeczywistości.

Portalspozywczy.pl: Jak radziła sobie spółka Wawel w ostatnich miesiącach, jak mocno pandemia wpłynęła na działalność spółki i całej branży słodyczy i przekąsek? Co było największym wyzwaniem dla spółki?

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Michał Sikora: W tym trudnym roku priorytetem była taka organizacja pracy, by chronić siebie i współpracowników, co pozostaje aktualne także i dziś. Dzięki odpowiedzialnemu podejściu, przez cały rok utrzymaliśmy ciągłość produkcji i dystrybucji.

Co więcej, w naszej ofercie pojawiły się nowe propozycje produktowe. Pandemia nie wstrzymała zatem prac nad tworzeniem produktów, które odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentów. Przykładem niech będzie kolekcja czekolad „Ziarna Świata”, o krótkiej liście składników, tworzonych w oparciu o ziarno kakaowca z wybranych regionów Afryki i Ameryki.

Wdrożyliśmy kilka ważnych inicjatyw opakowaniowych, co odpowiada na oczekiwania związane z kwestiami środowiskowymi i klimatycznymi.

Z perspektywy czysto sprzedażowej wyzwaniem były zamknięte galerie handlowe czy rzadsze wizyty konsumentów w dużych sklepach. Z drugiej zaś strony, mocno rozwinęliśmy sprzedaż w kanale e-commerce, zarówno we własnym sklepie slodkiwawel.pl, jak i na platformie Allegro.

Czy i jak zmieniły się zachowania konsumentów na przestrzeni ostatniego roku – roku pandemii? W jaki sposób Wawel dostosował się do zmieniających się zachowań konsumentów?

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    pandemia koronawiusa RSS ALERT    /    Wawel RSS ALERT    /    Michał Sikora RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.231.14
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!