Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wawel podsumował 2020 rok

Wawel, producent słodyczy, podsumował rok 2020 - nowe produkty, zmniejszenie zużycia wody i plastiku oraz duże wsparcie dla potrzebujących w okresie pandemii.

Wawel podsumował 2020 rok
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 18-03-2021, 17:00

Przy okazji publikacji wyników finansowych, firma opublikowała również Oświadczenie na temat informacji niefinansowych, w którym zawarła szczegóły dotyczące m.in. kwestii prospołecznych i środowiskowych.

Rok 2020, choć mocno wpłynął na codzienne działania tysięcy przedsiębiorstw, nie ograniczył aktywności firmy Wawel na polu nowych produktów. Producent zakończył rok z 33 nowymi recepturami, z których wszystkie były zgodne z ideą Dobrych Składników - tworzenia słodyczy najwyższej jakości, bez dodatków takich jak E476, barwniki czy sztuczne aromaty.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Do najważniejszych nowości należały czekolada i miniczekolada Big Milk - przykład dual brandingu - czy śmietankowy wariant Królewskiego Mleczka - jedynych na rynku indywidualnie pakowanych okrągłych pianek w czekoladzie. Dużą nowością była kolekcja czekolad „Ziarna Świata”, powstałych tylko z trzech składników (miazga kakaowa, cukier, tłuszcz kakaowy) w oparciu o ziarno kakaowca z regionalnych plantacji Ghany, Kamerunu i Wenezueli.

Wawel zmieniał nie tylko same produkty, ale i modyfikował opakowania. Najciekawszą inicjatywą była zmiana opakowań Czekolad Premium na kartonikowe – rezygnacja ze stosowania plastiku oznacza tu redukcję zużycia tego materiału o aż 18 ton w skali roku.

Wśród innych prośrodowiskowych inicjatyw warto wskazać na zmniejszenie zużycia wody w zakładzie produkcyjnym – spadło ono o 17% w skali roku. Firma wyprodukowała 187,2 MWh energii z własnych kolektorów słonecznych zamontowanych na dachu zakładu produkcyjnego. Wawel wymienił także oświetlenie w części magazynowej zakładu – zastosowanie oświetlenia LED przyniesie w skali roku oszczędność ponad 260 MWh energii.

Firma Wawel oraz Fundacja „Wawel z Rodziną” kontynuowały działania z zakresu pomocy społecznej i edukacyjnej, mimo ograniczeń związanych z pandemią. 430 domów dziecka w całym kraju objętych zostało akcjami „Słodki dzień dziecka” oraz „Zostań pomocnikiem św. Mikołaja” zaś 255 placówek oświatowych wzięło udział w konkursie „#DobraRobotaChallenge, czyli kim chcę być, gdy dorosnę?”. W początkowym okresie pandemii, kiedy to dużym wyzwaniem była dostępność środków ochrony, Wawel nieodpłatnie przekazał przedstawicielom sklepów spożywczych łącznie 35 tys. maseczek oraz 1,5 tys. litrów płynów do dezynfekcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    Wawel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.129.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!