Wawel promuje nowe galaretki Fresh&Fruity
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 06-05-2014, 13:24

6 maja rozpocznie się ogólnopolska telewizyjna kampania galaretek Fresh&Fruity. Dla potrzeb kampanii zostały przygotowane dwa spoty: aktorski i produktowy. W wersji aktorskiej spotu, kolorowe, soczyście owocowe galaretki Fresh&Fruity są inspiracją do zabaw z modą i stylizacjami. Druga wersja reklamy, produktowa oparta jest na ujęciach beauty-shotowych. Podkreśla owocowe smaki galaretek, ich nadzienia oraz kolorowe, transparentne opakowania. Zbliżenia na soczyste owoce oraz na apetyczne galaretki wprowadzają nas w letni, słoneczny nastrój. Kampania telewizyjna potrwa do 31 maja.
Od 1 do 31 czerwca galaretki Fresh&Fruity zagoszczą na billboardach w całym kraju. Layout graficzny kampanii podkreśla walory produktu jakimi są: soczyste owocowe smaki i półpłynne nadzienia.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Spoty emitowane będą na antenie: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, oraz na kanałach satelitarno-kablowych.
Powiązane tematy:
-
Wawel nie wypłaci dywidendy za 2021
-
Wawel walczy ze wzrostem kosztów. Producent słodyczy podał wyniki finansowe
-
Wawel: 43,2 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej w 2021
-
Polacy lubią czekoladowe podarunki
-
Finał III edycji akcji marki Wawel i Frisco.pl
-
Branża czekoladowa liczy na udaną końcówkę roku
-
Spożywcze innowacje w listopadzie. 9 ciekawych produktów
-
Wawel wchodzi w nowe kategorie. Croissant z kakaowym nadzieniem w ofercie
-
Świąteczna akcja marki Wawel i Fundacji "Wawel z Rodziną"
-
casualowy piątek
Wawel: Podwyżki cen pewne, bo chodzi o to, aby być nad kreską