Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wedel nowymi działaniami chce przyciągnąć młodszych konsumentów

Marka E.Wedel chce przyciągnąć młodszych konsumentów dzięki nowym działaniom i repozycjonowaniu, które silniej rozpoczęło się w tym roku, czyli m.in. nowej komunikacji i kampanii reklamowej z postacią Wargorra, zmiany szaty graficznej opakowań, a także odświeżonemu logo.

Wedel nowymi działaniami chce przyciągnąć młodszych konsumentów
W nowych opakowaniach tabliczek czekolady dotychczasowa powierzchnia została zastąpiona metalizującą folią, a zamiast ciemnego granatu pojawił się jasny odcień niebieskiego. fot. BW

Autor: BW, portalspozywczy.pl
Data: 08-02-2016, 15:05

Dzięki tym działaniom marka ma zacząć być kojarzona z nowoczesnością i  w ten sposób powstaje produkt dopasowany do gustu młodych ludzi.

Wprowadzenie do kampanii reklamowych postaci Wargorra, czyli władcy z kosmosu, który przybywa na Ziemię w poszukiwaniu dziecięcej radości, a którą finalnie daje mu wedlowska czekolada to początek budowy odświeżonego wizerunku E.Wedel.

Po rozpoczęciu nowej komunikacji, kolejnym krokiem w procesie repozycjonowania marki jest zmiana opakowań produktów – zarówno materiału, jak i grafiki, która się na nich pojawia.

Całkowitej zmianie uległa faktura oraz kolorystyka opakowań wybranych produktów E.Wedel, a w planach spółka ma też uspójnienie grafik w całym portfolio produktów.

Na półkach sklepowych można już znaleźć wedlowskie tabliczki czekolady w nowych opakowaniach, w których dotychczasowa powierzchnia została zastąpiona metalizującą folią, a zamiast dotychczasowego ciemnego granatu pojawił się jasny odcień niebieskiego.

Na nowych opakowaniach pojawia się też odświeżony logotyp spółki, ale Wedel nie zapomina o ponad 160-letniej tradycji i logo wciąż stanowi podpis jednego z założycieli firmy – Emila Wedla. Firma zdecydowała się natomiast powiększyć datę powstania, czyli rok 1851. Jako ciekawostkę może podać fakt, iż podpis ten pojawił się na słodyczach Wedla w latach 60. XX wieku, jako przeciwdziałanie kopiowaniu słodyczy Wedla.

E.Wedel to jedna z najsilniejszych marek czekoladowych w Polsce. W portfolio marki znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle i batony.

Od września 2010 roku Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, która jest międzynarodowym koncernem założonym w 1948 roku, specjalizującym się początkowo w sektorze gum do żucia. Obecnie grupa ta działa w różnych dziedzinach biznesu, w tym m.in. w sektorze spożywczym, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemicznym, na rynku budowlanym oraz finansowym. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    Wedel RSS ALERT    /    E.Wedel RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (8)

  • jedi 2016-02-08 19:59:38
    Wargorr przybywa na Ziemię w poszukiwaniu dziecięcej radości ... oby go nie dopadła Czarownica Próchnica.
  • Wściekły konsument 2016-02-09 12:03:16
    Dlaczego czekolada biala ma 90 gram zamiast 100 gram a cena jest taka sama? Czy wy myslicie, ze jestem slepym konsumentem i tego nie widze? Jakos Milka, Schogetten i biala Goplana maja nadal po 100 gram!
  • 52397 2016-02-09 12:38:51
    A co w niektórych czekoladach Wedla robi tłuszcz palmowy częściowo utwardzony ? To nie opakowanie trzeba zmienić tylko skład.
  • cuksi 2016-02-09 15:54:42
    Kiedyś mleczko 500g potem 450g dalej 420g teraz 380g w jakims beznadziejnym opakowaniu już nie mówiąc o smaku,
  • Wargorr 2016-02-09 19:29:38
    Wedel ma kakao a nie jak milka mleko i smakuje jak kiedyś to ludzie są styrani przez używki i czują inaczej!!! Poza tym jak chcecie to jedzcie to importowane gó..o. Wedel produkuje i płaci podatki w Polsce a nie wysyła fioletowej krowie w Alpy!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.94.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!