Wiceprezes ZPC Śnieżka: druga połowa 2017 r. to dla nas czas inwestycji
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 03-11-2017, 14:07

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Druga połowa roku 2017 w Śnieżce to przede wszystkim inwestycje produktowe m.in. w nowy segment tzw. słodyczy impulsowych. Bazując na najmocniejszych brandach spółki jakimi są „michałki” i „michałki z HANKI” Śnieżka poszerzyła asortyment o wafelki i batony oznaczone właśnie tymi znakami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Wójcik.
- ZPC Śnieżka wprowadziła również Praliny pod zastrzeżonym znakiem towarowym o nazwie Luksory jako kolejną odpowiedź na popularną premiumizację. Spółka chcąc także dotrzeć do najmłodszych odbiorców weszła na rynek z produktami licencjonowanymi, których jest zarówno producentem jak i dystrybutorem - dodaje.
komentarze (0)