Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Właściciele Cukierni Wójcik: 2021 r. znów pod znakiem walki z obostrzeniami, z koronawirusem i walki cenowej (wywiad)

Mamy za sobą cały wymagający rok, w którym wypracowaliśmy metody działania i radzenia sobie z nastrojami konsumenckimi.  W branży nastąpił wzrost nieuczciwej konkurencji lub tzw. wojny cenowej, która przeciągnie się też na 2021 rok. Rok 2021 upłynie ponownie pod znakiem walki z obostrzeniami i koronawirusem. W tym roku Cukiernia chce poszukiwać nowych kanałów sprzedaży, a ofertę kieruje również do odbiorców hurtowych i dystrybutorów – mówią serwisowi portalspozywczy.pl przedstawiciele Cukierni Wójcik z Karpina.

Właściciele Cukierni Wójcik: 2021 r. znów pod znakiem walki z obostrzeniami, z koronawirusem i walki cenowej (wywiad)
Łukasz Wójcik, prezes Cukierni Wójcik fot. Cukiernia Wójcik

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 09-02-2021, 13:49

Jak wyglądał trudny, 2020 rok w Cukierni Wójcik i branży cukierniczej?

Łukasz Wójcik,  prezes Cukierni Wójcik: Ze skromnością i wielką pokorą podkreślamy, że poprzedni rok był dla nas wymagający, ale łaskawy, dzięki czemu poziom zatrudnienia pozostał praktycznie niezmienny, a produkcja nie miała żadnych przestojów, natomiast osiągnęliśmy to dużym nakładem pracy. Nie raz wspominaliśmy o pracy u podstaw, którą wykonaliśmy, że zoptymalizować procesy operacyjne oraz logistyczne, ale rozumiemy, że gałęzie biznesu, które nie są tak ściśle powiązane z handlem detalicznym lub nie oferuję produktu bezpośrednio przez e-commerce nie zaliczają tego roku do udanych.

My niestety zauważyliśmy też duży wzrost nieuczciwej konkurencji lub tzw. wojny cenowej i tu spodziewamy się dalszego rozwoju sytuacji. Uważamy, że jest to kwestia postawienia niektórych dostawców pod ścianą, więc tylko brudne chwyty im pozostały, inaczej wypadną z rynku.

Koniec końców uważamy, że w tym roku na pewno w naszej branży widać będzie pewnego rodzaju wojnę cenową, mniejsi gracze lub Ci grający nieczysto będą chwytać się różnych działań, nie koniecznie „fair play”. Nasza branża delikatnie podchodzi do podnoszenia cen, ale w świetle rosnącej płacy minimalnej i cen mediów też byliśmy zmuszeni zmodyfikować nasze cenniki na ten rok.

A co może przynieść rok 2021?

Ilona Wójcik, dział PR i marketingu: Rok 2021 upłynie ponownie pod znakiem walki z obostrzeniami i koronawirusem, stąd konsumencka złotówka będzie trudniejsza do zdobycia. Nasz dział marketingu staje na wysokości zadania, żeby w połączniu z produkcją zaoferować konsumentom alternatywę nowości, ofert limitowanych i zapewnić różnorodność asortymentu.

Nasze rynki docelowe znają nasz produkt od wielu lat, stąd już przyzwyczaili się do naszego ciasta i tortów. Staramy się nie schodzić z limitu dwóch nowości miesięcznie, do tego bardzo często wypuszczamy limitowane edycje lub wracamy tymczasowo do wycofanych wcześniej klasyków. Taka polityka asortymentowa sprawdza się bardzo dobrze, pokazuje też elastyczność, która jest bardzo ważna w dzisiejszych czasach.

więcej informacji:

walka cenowa RSS ALERT    /    cukiernie RSS ALERT    /    branża cukiernicza RSS ALERT    /    Cukiernia Wójcik RSS ALERT    /    Łukasz Wójcik RSS ALERT    /    Ilona Wójcik RSS ALERT    /    Kamil Antoniak RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    pandemia koronawiusa RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    Tłusty Czwartek RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.186.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!