Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Współwłaścicielka Grycan Lody od Pokoleń: Pandemia nie zatrzyma trendów wegańskich

Lody wegańskie wpisują się w aktualne światowe trendy związane z szeroko pojętą ekologią. Z roku na roku zainteresowanie takimi produktami jest coraz większe i kategoria ma przed sobą przyszłość. - Wątpliwe jest, że osoby, które zrezygnowały z jedzenia produktów odzwierzęcych, z powodu pandemii miałyby zmienić swoje preferencje – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Małgorzata Grycan, współwłaścicielka Grycan Lody od Pokoleń.

Współwłaścicielka Grycan Lody od Pokoleń: Pandemia nie zatrzyma trendów wegańskich
Małgorzata Grycan fot. spółka

- Lody wegańskie wpisują się w aktualne światowe trendy, w których istotne są wszystkie aspekty związane z szeroko pojętą ekologią. Już od jakiegoś czasu obserwujemy wzmożone zainteresowanie konsumentów produktami wegańskimi. Co ciekawe, sięgają po nie zarówno zdeklarowani weganie, jak i osoby, które chcą żyć i jeść bardziej ekologicznie, zdrowo, odpowiedzialnie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Małgorzata Grycan.

- Marka Grycan wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując produkty z najwyższej półki, które odpowiadają na aktualne potrzeby konsumentów. W ubiegłym roku sorbety z owoców Grycan uzyskały znak Vegan. Niedługo  potem wprowadziliśmy do oferty 100% roślinne lody z linii Grycan Vegan w papierowych opakowaniach w trzech wariantach smakowych: Chocolate with Roasted Cocoa Beans, Penaut Butter i Vanilla.  Są one w pełni wegańskie, bezglutenowe, nie zawierają laktozy i posiadają oznaczenia dla osób z cukrzycą - dodaje.

- Są odpowiednie nie tylko na osób stosujących dietę roślinną, ale także dla alergików i konsumentów z nietolerancjami pokarmowymi. Linia lodów wegańskich spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem wśród konsumentów – nie tylko wegan, ale również osób z nietolerancjami pokarmowymi, czy alergiami. Z roku na roku zainteresowanie takimi produktami jest coraz większe i jesteśmy przekonani, że ta kategoria ma przed sobą przyszłość – podkreśla Małgorzata Grycan.

Czy pandemia i trudny 2020 rok może zgasić rodzący się popyt na tego typu lody?  

- Dziś trudno przewidzieć jakie będą długofalowe skutki pandemii i w jaki sposób wpłynie ona na trendy związane z ekologią i zdrowym odżywianiem. Jednak wątpliwe jest, że osoby, które zrezygnowały z jedzenia produktów odzwierzęcych, z powodu pandemii miałyby zmienić swoje preferencje. Ta grupa odbiorców jest wierna wartościom, które wyznaje. Podobnie jest z osobami, które nie mogą z różnych powodów spożywać produktów zawierających nabiał. Ci konsumenci zapewne nie zrezygnują z jedzenia lodów wegańskich – mówi Małgorzata Grycan.

- Co innego, jeśli mówimy o osobach, które sięgają po lody wegańskie z ciekawości, aby spróbować czegoś nowego, modnego. Analizy sprzedaży z ostatnich tygodni pokazują, że najlepiej sprzedającymi się wariantami lodów są te klasyczne – śmietankowe, waniliowe, truskawkowe, czekoladowe i bakaliowe. W trudnych, niepewnych czasach, konsumenci chętniej zwracają się ku produktom, które znają, lubią i którym ufają. Nie zmienia to oczywiście faktu, że lody wegańskie, zwłaszcza te wysokiej jakości, wciąż mają swoją grupę odbiorców, którzy będą po nie sięgać niezależnie od sytuacji - dodaje.

Marka Grycan – Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. W ciągu 16 lat istnienia firma Grycan rozwinęła największą rodzinną sieć lodziarnio-kawiarni firmowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Obecnie liczy już ponad 150 lokali.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    lody wegańskie RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    Grycan RSS ALERT    /    Grycan - lody od pokoleń RSS ALERT    /    lodziarnie Grycan RSS ALERT    /    Małgorzata Grycan RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.149.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!