Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

WWF: Olej palmowy Ferrero najbardziej zrównoważony w branży FMCG

W najnowszej Karcie oceny nabywcy oleju palmowego, analizującej globalne firmy pod kątem wspierania zrównoważonego oleju palmowego, WWF wymienia Ferrero na pierwszym miejscu wśród 173 firm.  Z wynikiem 21,5 na 22 punktów, Ferrero zostało liderem w grupie największych producentów dóbr konsumpcyjnych, sprzedawców detalicznych i dostawców usług gastronomicznych.

WWF doceniło FERRERO za wysiłki zmierzające do rozwiązania problemu wylesiania obszarów tropikalnych oraz za przejrzystość łańcucha dostaw.

- Tylko jedna firma, producent dóbr konsumpcyjnych FERRERO, uzyskała ponad 20 punktów (spośród maksymalnie 22), wysyłając zachęcający sygnał do reszty branży, że zrównoważony olej palmowy, którego produkcja nie powoduje niszczenia lasów, jest możliwy – podało w opublikowanym oświadczeniu prasowym WWF.

- Od 2005 r. FERRERO zainwestowało znaczne środki w rozwój zrównoważonego łańcucha dostaw oleju palmowego, szczególnie w ciągu ostatnich pięciu lat. Już w 2015 roku byliśmy jedną z pierwszych firm, które zaczęły używać wyłącznie certyfikowanego, segregowanego oleju palmowego, pochodzącego w 100%  ze źródeł zrównoważonych. Dostrzegliśmy także potrzebę wspierania projektów wykraczających poza certyfikację, w celu rozszerzenia standardów zrównoważonego rozwoju w branży – podkreśla z kolei Ferrero w komunikacie prasowym.

- Bardzo cieszy nas fakt, że nasze wysiłki są doceniane przez WWF, które jest niezwykle ważnym partnerem w dążeniu do zrównoważonego rozwoju całego sektora oleju palmowego. Chociaż poczyniliśmy znaczne postępy - zwłaszcza w zakresie identyfikowalności oleju palmowego - FERRERO będzie nadal inwestować i pozostanie w pełni zaangażowane w zagwarantowanie, by nasz łańcuch dostaw oleju palmowego nie powodował w najmniejszym stopniu wylesiania i wyzysku. Będziemy także aktywnie współpracować z organizacjami pozarządowymi, kluczowymi interesariuszami i dostawcami w zakresie transformacji przemysłu – zaznacza Ferrero.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    Ferrero RSS ALERT    /    WWF RSS ALERT    /    olej palmowy RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Wojtek Ł. 2020-01-20 16:41:25
    Co za bullshit, zrównoważony olej palmowy 🤣🤣🤣 jak w ogóle można coś takiego używać w słodyczach dla dzieci, oczywiście Ferreo nie sprzeda takich produktów we Włoszech, Francji czy Niemczech tylko w nowej EU i dalej profit first
  • Grazyna 2020-01-20 17:29:43
    We Włoszek słodycze na produktach mają wymienione,czy posiada olej palmowy i to tam się dowiedziałam,że jest szkodliwy.Zresztą myśle i w Polsce już to wiedzą,
  • Grazyna 2020-01-20 17:31:27
    Nie polecam produktów spożywczych z olejem palmowym bo jest trucizną a w Polsce najchętniej dodawany tam gdzie zajadają się dzieci i młodzież!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.209.10.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!