Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” szuka franczyzobiorców

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” to prężnie rozwijająca się rodzima franczyza lodowa z ponad stu lokalami stacjonarnymi, lodziarnio-kawiarniami, ice-truckami, wyspami lodowymi, rikszami czy wózkami sprzedażowymi. WLP szuka franczyzobiorców podając 5 ważnych powodów do tej inwestycji. 

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” szuka franczyzobiorców
Inwestycja we franczyzę Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” waha się w zależności od wybranego modelu współpracy od 6-100 tys. złotych. fot. materiały prasowe

1. Silne wsparcie ze strony sieci 

Od początku współpracy każdy franczyzobiorca może liczyć na pomoc dedykowanego opiekuna. Jego zadaniem jest wspieranie właściciela lodziarni na każdym etapie inwestycji – od wyboru lokalizacji, przez adaptację lokalu, aż po szkolenie pracowników. 

 - Nasi doświadczeni opiekunowie służą radą, podpowiadają korzystne rozwiązania i są otwarci na dialog. Często wystarczy jeden telefon, aby rozwiązać jakiś bieżący problem. To dla franczyzobiorców duże ułatwienie. Zawsze wiedzą, do kogo mogą się zgłosić, gdy napotkają na barierę – tłumaczy Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci WLP „u Lodziarzy”.

– Warto zaznaczyć, że obejmujemy opieką nie tylko nowych, ale także wieloletnich partnerów. Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie i staramy się wspólnie znaleźć najlepsze wyjście z sytuacji - dodaje.

2. Warsztaty szkoleniowe 

Wytwórnia Lodów Polskich rozwija się i do tego samego zachęca swoich partnerów. Sieć regularnie organizuje warsztaty szkoleniowe z prowadzenia lodziarni, bieżącej obsługi klientów, technik sprzedaży, z zakresu przygotowywania deserów, obsługi urządzeń czy  prowadzenia dokumentacji sanitarnej.

Szkolenia dedykowane są franczyzobiorcom prowadzącym lodziarnie z samą sprzedażą. Osobom decydującym się na produkcję lodów dla siebie i zaopatrywanie w nie innych lodziarni, sieć oferuje także szkolenia z produkcji lodów rzemieślniczych dla tzw. masterów. Podczas tych spotkań franczyzobiorcy zapoznają się z tajnikami wytwarzania lodów od podstaw, poczynając od doboru surowców, bilansowaniu, dojrzewaniu mieszanek, frezowaniu oraz konserwacji. Dowiadują się, jakie są najnowsze światowe trendy w dziedzinie produkcji lodów, ich dekorowania i ekspozycji. Uczestnikom szkolenia przedstawiane są również zasady higieny oraz sposoby przechowywania gotowych deserów. 

Dzięki tym działaniom franczyzobiorca dokładnie poznają swój produkt oraz składniki, z których jest on wytwarzany. Ta wiedza przydaje się w codziennej pracy, a także w trakcie wdrażania pracowników w standardy obsługi klienta. 

3. Elastyczność 

Sieć „u Lodziarzy” oferuje cztery podstawowe modele współpracy – lodziarnię stacjonarną, mobilną, wyspę lodową, a także lodziarnię z wytwórnią. W ich ramach franczyzobiorca może zdecydować się ponadto np. na rikszę lub wózek, lodziarnię z częścią kawiarnianą, a nawet sprzedaż całoroczną czy doraźną, np. podczas wesel lub eventów. 

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    Wytwórnia Lodów „u Lodziarzy” RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT    /    lodziarnie franczyzowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.83.188.254
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!