Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” zadowolona z najkrótszego sezonu w historii, na 2021 r. szykuje nowy koncept

Kilkanaście nowych punktów, rekordy sprzedaży oraz sukces debiutanckich smaków – tak Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” kończy najkrótszy sezon w historii. Mimo że lato upłynęło w cieniu pandemii, sieć cieszy się z wyników swoich franczyzobiorców.  Przedstawiciele Wytwórni zapowiadają, że w sezonie 2021 zaproponują partnerom zupełnie nowy koncept sprzedaży.

Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” zadowolona z najkrótszego sezonu w historii, na 2021 r. szykuje nowy koncept
fot. materiały prasowe

W tym roku na mapie kraju pojawiło się 15 nowych lodziarni WLP “u Lodziarzy” – w sumie jest ich już ponad 100. Kolejne otwarcia cieszą, tym bardziej że jeszcze w kwietniu wiele z nich stało pod znakiem zapytania.

– Na początku epidemii nie było pewne, czy właściciele ruszą ze sprzedażą, więc siłą rzeczy zainteresowanie franczyzą zmalało. Ale odblokowanie gospodarki, a także ciepłe wakacje sprawiły, że chętni do prowadzenia lodowego biznesu zgłaszali się do nas praktycznie przez całe lato – mówi Paulina Daniłowicz, przedstawicielka sieci.

– To nietypowa sytuacja, ponieważ zwykle kwestie formalne załatwia się zimą i wiosną, tak aby franczyzobiorcy mogli w pełni skorzystać z letnich miesięcy. Ostatni czas był jednak wyjątkowy i wymusił na wszystkich większą elastyczność w działaniu - dodaje.

Pomimo wielu niewiadomych, właściciele lodziarni nie mogli narzekać na wyniki. Obroty wbrew przewidywaniom nie spadły, a wręcz przeciwnie – albo utrzymywały się na tym samym poziomie co w poprzednich latach, albo były wyższe. Rekordziści zaliczyli nawet 50% wzrosty, a tylko nieliczni zanotowali mikrospadki.

Tegoroczny sezon trwał kilka tygodni krócej, jednak niezmiennie na klientów “u Lodziarzy” czekało wiele nowych smaków. Część z nich nawiązywała do deserów, jakie starsze pokolenie pamięta z czasów swojego dzieciństwa.

– Naszym niewątpliwym hitem okazał się kogel-mogel, ale goście z entuzjazmem reagowali także na kwaśną śmietanę z cukrem. Przypominała im ona nieco zapomnianą już przekąskę, jaką jadało się z chlebem – mówi Paulina Daniłowicz.

W ofercie WLP nie zabrakło ponadto propozycji inspirowanych domowymi, słodkimi wypiekami, jak: kopiec kreta, brownie, sernik z marakują lub jaśminem czy keks. Dla miłośników nietypowych smaków masterzy przygotowali natomiast lody pietruszkowe, imbirowe, lukrecjowe, sorbety banan-szpinak czy zielona herbata z wiśnią. A to tylko niewielka część z tegorocznych debiutów “u Lodziarzy” – było ich bowiem blisko 40.

Będzie nowy koncept

Obecnie franczyzobiorcy zamykają już swoje lokale, ale sieć nie zwalnia tempa i snuje plany na przyszły rok. Przedstawiciele Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” zapowiadają, że w sezonie 2021 zaproponują partnerom zupełnie nowy koncept sprzedaży.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    Wytwórnia Lodów Polskich "U Lodziarzy" RSS ALERT    /    Wytwórnia Lodów „u Lodziarzy” RSS ALERT    /    Paulina Daniłowicz RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 121.29.46.152
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!