Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Z.P.C. Chocomoco: Czekolada w tabliczce staje się produktem luksusowym

Czekolada staję się produktem premium. Konsument wybiera produkt najwyższej jakości, o wysokiej zawartości kakao, eleganckim opakowaniu i wyszukanych dodatkach – mówi Tomasz Rzepecki, dyrektor eksportu fabryki czekolady Z.P.C. Chocomoco.

Z.P.C. Chocomoco: Czekolada w tabliczce staje się  produktem luksusowym
fot. shutterstock.com

Zdaniem przedstawiciela fabryki czekolady Z.P.C. Chocomoco nawyki żywieniowe Europejczyków, w tym Polaków, idą w stronę żywności funkcjonalnej. Jest to jeden z powodów, dla których coraz większym zainteresowaniem cieszy się czekolada gorzka z dodatkami: – Konsumenci chcą mieć produkt lepszej jakości, o różnych wariantach smakowych – twierdzi Tomasz Rzepecki

Jak przyznaje, głównym problemem, z którym obecnie borykają się producenci czekolad są wysokie ceny surowców i presja cenowa ze strony sieci handlowych: – Ceny na półkach od kilku lat utrzymują się na tym samym poziomie, mimo że drożeją wszystkie główne surowce: cukier, produkty mleczne i kakao. Klient chce kupić produkt wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie. Stratni na tym są producenci, którzy ograniczają swoją marżę chcąc utrzymać wysoką jakość produktów bez podnoszenia cen – komentuje.

Dyrektor eksportu fabryki czekolady Z.P.C. Chocomoco zwraca też uwagę na coraz większe zapotrzebowanie na marki własne, nawet w mniejszych sieciach: – Marki własne w dzisiejszy czasach to must have każdej sieci. Decydują się na to nawet mniejsze sieci, dla których ze względów ekonomicznych takie rozwiązanie nie jest najkorzystniejsze – mówi Tomasz Rzepecki.

Obecnie jako rynek dla czekolady Tomasz Rzepecki wskazuje przede wszystkim Stany Zjednoczone, Wielką Brytanię i kraje arabskie. – Jako rynek perspektywiczny często wymienia się także Chiny, ale moim zdaniem będzie on dla nas korzystny dopiero w dłuższej perspektywie czasowej – uważa Tomasz Rzepecki.

Fabryka czekolady Z.P.C. Chocomoco powstała w 1995 roku. Firma specjalizuje się w produkcji tabliczek czekoladowych, produkuje również cukierki nadziewane. Firma oferuje swój asortyment głównie pod marką "Chocoyoco". Współpracuje również se swoimi partnerami w zakresie marek własnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

czekolada RSS ALERT    /    kakao RSS ALERT    /    czekolada gorzka RSS ALERT    /    Chocomoco RSS ALERT    /    Tomasz Rzepecki RSS ALERT    /    Chocoyoco RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.119.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!