- W pierwszym etapie rozwoju nowej marki będziemy skupiać się na wprowadzaniu produktu na rynek nowoczesny: do sieci handlowych i na stacje benzynowe. Drugim krokiem będzie przygotowanie ich na rynki eksportowe – zapewnia Daniel Michalski.
Obecnie z logo Francoli na polskim ryku dostępne są bezglutenowe ciastka jaglane z dodatkiem superfoods w dwóch wariantach. Produkty trafiły już do hipermarketów sieci Carrefour oraz wszystkich formatów sieci Żabka. Obecnie trwa finalizowanie umów z kolejnymi sieciami.
- Już pracujemy nad kolejnymi produktami. Zarówno bezglutenowymi, ale również bio oraz wegańskimi – dodaje Daniel Michalski
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (1)
Miękkie ciasteczko jaglane to mistrzostwo świata. Mam nadzieję, że firma systematycznie będzie poszerzać ofertę takich miękkich, zdrowych ciasteczek.
Odpowiedz