• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ile kcal ma Zestaw Maty?

Ile kalorii ma Zestaw Maty z McDonald's? Promowany przez rapera Matę zestaw składa się z napoju Matcha Latte, frytek i potrójnego burgera.
  • Autor: Portalspozywczy.pl
  • Data: 22-10-2021, 10:46
Ile kcal ma Zestaw Maty?
Ile kalorii ma zestaw Maty z McDonald's? fot. za YouTube

Ile kcal ma Zestaw Maty z McDonalds?

Zestaw Maty McDonald zawiera 1119 kcal i 44,5 g cukrów - to połowa dziennego zapotrzebowania energetycznego dla nastolatka.

Co wchodzi w skład zestawu?

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Matcha latte: porcja zawiera 241 kcal, 9,2 g tłuszczu i 36 g cukru.

Średnie frytki: 330 kcal, 16 g tłuszczu i 1 g soli

Potrójny cheeseburger: 548 kcal, w tym 31 g tłuszczu (w tym 15 g tłuszczów nasyconych), 8,5 g cukru i 2,7 g soli.

Zestaw Maty hitem McDonalds. Ile ma kcal?

Od 18 października do 21 listopada w McDonalds można zamówić zestaw znanego rapera - Maty. Znajdą się w nim potrójny cheesburger, vanilla matcha latte (matchak latte) oraz średnie frytki.

Zestaw Maty kosztuje 18 zł. Klienci McDonald's mogą go zamówić za pośrednictwem aplikacji w zakładce OkazYEAH.

Mata to pierwszy polski artysta, który został zaproszony przez McDonald’s do stworzenia autorskiego zestawu. 

Dodatkowo, w ramach współpracy z Matą, powstała kolekcja ubrań, łącząca charakterystyczny styl rapera z estetyką marki.

Dietetycy krytykują zestaw Maty z McDonalds

Katarzyna Bosacka znana z krytycznego podejścia do składu produktów spożywczych wzięła na warsztat zestaw Maty z McDonalds. Jak go oceniła?

- Dlaczego dzieci jedzą śmieci? Bo bez obciachu promują je znane nazwiska. Od dzisiaj w McDonald's można kupić zestaw, który powstał we współpracy sieci z raperem - „Matą” Michałem Matczakiem. Mata to artysta, który bije rekordy popularności głównie wśród młodego pokolenia i tu pojawia się pytanie: Czy współpraca rapera z McDonald's i tym samym promowanie przez niego jedzenia typu fast-food wśród młodzieży jest fair? 🤯 Wątpliwe - czytamy na Facebooku.

Mata i McDonalds - dobrana para?

Eksperci podkreślają, że biznesowo współpraca Maty i McDonald's może być korzystna dla obu stron.

- To, że Mata dostaje swój własny zestaw podniesie jego prestiż jako artysty i celebryty. Za tym pójdą kolejne kontrakty reklamowe, a o samym Matczaku zrobi się znowu głośno, dzięki czemu jego kolejna płyta znowu się świetnie sprzeda. Tak wygląda biznes (zwłaszcza ten show biznes). Mata (a dokładniej jego managerowie) muszą zdawać sobie sprawę, że to nie będzie trwało wiecznie, sława przemija, za rok czy dwa lata pojawi się kolejna gwiazda (z Tik Toka czy Youtube), która przyćmi Mate i tak to się kręci - ocenia dla Wirtualnych Mediów Wojciech Kardyś, specjalista ds. marketingu i współwłaściciel agencji Good For You.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • jarek 2021-10-19 16:55:32

    McDonalds sprzedaje otyłość.

    Odpowiedz
  • wrestling revolution 3d 2021-10-20 15:05:29

    penis

    Odpowiedz
  • adn 2021-10-25 08:00:24

    ludziska, idźcie, ale po rozum do głowy! sterują Wami jak pani dziećmi w piaskownicy, masóweczka z takich siecióweczek robi burgery, ale z Was! Mekka każdej szkolnej wycieczki to MC...to dowód na sprane gały tych biednych nauczycieli, pobudka!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!