Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Słodycze i przekąski

Znany producent słodyczy zainwestuje miliard dolarów w zrównoważony rozwój

Mondelēz International ogłosił doroczny raport „Snacking Made Right”, w którym podsumowuje postępy w osiągnięciu wyznaczonych sobie celów zrównoważonego rozwoju. Działania w Polsce stanowią integralną część planu.
Znany producent słodyczy zainwestuje miliard dolarów w zrównoważony rozwój
Robert Sas, Dyrektor Zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtycki, opowiedział o strategii producenta słodyczy w Polsce. / fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zrównoważony biznes to jeden z najważniejszych elementów długoterminowej strategii wzrostu Mondelez. W trosce o lepsze jutro, w którym świadome wybory konsumenckie idą w parze z dbałością o środowisko, Mondelez podejmuje szereg działań, by do 2025 zrealizować wyznaczone sobie cele z obszaru ESG. Kluczowe z nich, to m.in.:

  • skupienie się na bardziej zrównoważonym pozyskiwaniu kluczowych dla produkcji składników,
  • zmniejszenie negatywnego wpływ produkcji na klimat,
  • rozwijanie oferty produktowej, w celu zaspokojenia różnych potrzeb konsumentów w zakresie odżywiania i dobrego samopoczucia, przy jednoczesnej promocji aktywnego stylu życia i odpowiedzialnej konsumpcji przekąsek.

Co więcej, marka nie ustaje w rozwijaniu zróżnicowanych zespołów i inkluzywnej kultury organizacyjnej, która jest swoistym DNA firmy.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!