Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

ZPC Bałtyk: Czwarty kwartał to najlepszy czas dla słodyczy upominkowych, mamy nową kolekcję

Słodycze upominkowe zajmują wyjątkową pozycję na rynku. Sprawiają radość, wzbudzają pozytywne emocje i potrafią osłodzić wiele ważnych wydarzeń i świąt. W segmencie słodyczy upominkowych jest jeszcze miejsce na nowe pomysły – ocenia Fabryka Czekolady „Bałtyk” i jak co roku wprowadza na rynek nową kolekcję słodkich upominków.

ZPC Bałtyk: Czwarty kwartał to najlepszy czas dla słodyczy upominkowych, mamy nową kolekcję
Słodycze upominkowe Fabryka Czekolady „Bałtyk” fot. materiały prasowe

Słodycze cieszą się popularnością przez cały rok, jednak największa aktywność handlowa przypada na czwarty kwartał. „Mikołajki”, Boże Narodzenie, zabawy sylwestrowe – te wydarzenia najczęściej skłaniają do słodkich zakupów. Z roku na rok rynek staje się jednak coraz bardziej nasycony produktami „masowymi”, które są już na tyle powszednie, że ich atrakcyjność maleje.

Konsumenci chętniej sięgają natomiast po słodycze upominkowe, które są ekspresyjne i ujmujące.

- To bardzo specyficzna grupa produktów, wobec której oczekiwania są największe. Słodki upominek powinien urzekać nie tylko wykwintnym smakiem, ale także swoim stylem. Musi być świadectwem szacunku wobec drugiego człowieka – mówi Konrad Mickiewicz, prezes ZPC Bałtyk.

„Bałtyk” był zawsze ceniony za najwyższą jakość swoich słodyczy. Przez niemalże sto lat historii, twórcy czekoladowych łakoci z Gdańska wprowadzili na rynek setki produktów, które wyróżniała unikatowa receptura i technologia produkcji. Dzięki temu wiele z nich zyskało miano najbardziej kultowych zajmując szczególne miejsce w kategorii polskich słodyczy upominkowych. Wystarczy wymienić choćby likworki, czekolady i pralinki „Bałtyku”, które do dzisiaj cieszą się nieustającą popularnością wśród konsumentów.

Najnowszą tradycją firmy jest zwyczaj, aby każdego roku sprawiać niespodziankę swoim sympatykom i wprowadzać na rynek nowe słodycze, ale także przypominać o produktach przeszłości. W ostatnich latach „Bałtyk” powrócił m.in. do produkcji czekolad sprzed ponad pół wieku – kultowej „Malajskiej” (czekolada mleczna z wiórkami kokosowymi) oraz „Ratuszowej”. Na rynku pojawiły się także nowości, a wśród nich m.in. likworki „Nalewki Domowe”, kawowe „Mokka”, pralinki „Tesori”, czekolady oraz cukierki „TofiTo” czy karmelki z witaminami i magnezem „Dulio”.

Wszystkie te słodycze zostały z entuzjazmem przyjęte przez rynek. Firma ma bowiem autorski patent na sukces swoich produktów.

- Nawet jeśli tworzymy nowoczesne, innowacyjne słodycze staramy się, aby była w nich choć część naszej historii. Smaki kawy i zamorskich trunków w naszych współczesnych czekoladach nawiązują do  handlowych tradycji Gdańska, świetność polskich nalewek ukryliśmy w dzisiejszych likworkach, a na wielu etykietach odnosimy się do morskiej stylistyki – mówi Konrad Mickiewicz.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekoladki RSS ALERT    /    ZPC Bałtyk RSS ALERT    /    Konrad Mickiewicz RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    słodycze upominkowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.133.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!