Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

ZPC Brześć chce zdobyć nowy rynek eksportowy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-03-2018, 16:46
Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć w tym roku po raz pierwszy zaprezentuje swoją ofertę produktową na tegorocznych targach w Atenach, w Grecji. W ten sposób przedsiębiorstwo z Kujaw będzie promować swoją markę eksportową na nowym rynku.
ZPC Brześć chce zdobyć nowy rynek eksportowy
Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć fot. ZPC Brześć

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

ZPC Brześć w swojej strategii rozwoju stawia na eksport. Właśnie dlatego od 2016 roku na zagranicznych wydarzeniach branżowych prezentuje swoje produkty pod brandem marki eksportowej – Crispico. Podczas swojej pierwszej wizyty na greckich targach rodzinna firma z Kujaw przedstawi swoje flagowe wyroby: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem i nasionami oraz groszek ptysiowy.

– Chcemy dotrzeć do jak największej liczby zagranicznych odbiorców. W związku z tym obecność na różnorodnych targach branżowych to obowiązkowy punkt w naszym kalendarzu. Liczymy również, że wizyta na Food Expo w Atenach pozwoli nam na zbudowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi, zagranicznymi partnerami – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!