Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

ZPC Brześć promuje swoją markę eksportową i liczy na wzrost sprzedaży zagranicznej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2017, 09:56
ZPC Brześć, producent słodyczy i przekąsek, takich jak słomka czy groszek ptysiowy, po raz kolejny zaprezentuje swoje wyroby na prestiżowych, międzynarodowych targach branżowych yummex Middle East w Dubaju. Firma będzie promować swoją markę eksportową Crispico.
ZPC Brześć promuje swoją markę eksportową i liczy na wzrost sprzedaży zagranicznej
fot. materiały prasowe

ZPC Brześć będzie promować swoją autorską markę eksportową Crispico, zaprezentowaną po raz pierwszy właśnie podczas targów yummex w 2016 roku. Pod nową marką oferowane są flagowe produkty firmy z ciasta ptysiowego: groszek ptysiowy, słomka ptysiowa z cukrem, z cynamonem oraz słomka pełna nasion. Poza budowaniem rozpoznawalnego na skalę światową brandu Crispico, Brześć liczy na nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi oraz rozwój relacji z obecnymi kontrahentami.

– Obecność na międzynarodowych, prestiżowych imprezach branżowych to dla nas sprawdzony sposób na rozwój sieci zagranicznych parterów biznesowych. Dzięki udziałowi w ubiegłorocznej edycji targów yummex nawiązaliśmy m.in. współpracę eksportową z Pakistanem. Oczywiście, liczymy na kolejne kontrakty, zwłaszcza że region MENA to jeden z najprężniej rozwijających się rynków słodyczy na świecie – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Rozwój eksportu – zarówno pod markami własnymi zagranicznych sieci handlowych, jak i marką Crispico – to jeden z filarów strategii biznesowej ZPC Brześć. Wyroby z ciasta ptysiowego są znane konsumentom ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy, Estonii, Bułgarii, Słowenii czy Szwecji. Ekspansja międzynarodowa to według firmy remedium na stagnację na polskim rynku słodyczy.

- Rodzimi producenci coraz chętniej wychodzą na zagraniczne rynki, mając do zaoferowania wyroby o wysokiej jakości charakteryzujące się zwykle przy tym relatywnie niskimi kosztami produkcji – mówi Arkadiusz Drążek.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Buraczka 2017-09-23 17:12:18

    Podobno marka Crispico wchodzi też na rynek polski i zamiecie słomką...

    Odpowiedz
  • Ciastek 2017-09-29 23:05:48

    ❤️

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!