ZPC Brześć promuje swoją markę eksportową i liczy na wzrost sprzedaży zagranicznej
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 18-09-2017, 09:56

ZPC Brześć będzie promować swoją autorską markę eksportową Crispico, zaprezentowaną po raz pierwszy właśnie podczas targów yummex w 2016 roku. Pod nową marką oferowane są flagowe produkty firmy z ciasta ptysiowego: groszek ptysiowy, słomka ptysiowa z cukrem, z cynamonem oraz słomka pełna nasion. Poza budowaniem rozpoznawalnego na skalę światową brandu Crispico, Brześć liczy na nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi oraz rozwój relacji z obecnymi kontrahentami.
– Obecność na międzynarodowych, prestiżowych imprezach branżowych to dla nas sprawdzony sposób na rozwój sieci zagranicznych parterów biznesowych. Dzięki udziałowi w ubiegłorocznej edycji targów yummex nawiązaliśmy m.in. współpracę eksportową z Pakistanem. Oczywiście, liczymy na kolejne kontrakty, zwłaszcza że region MENA to jeden z najprężniej rozwijających się rynków słodyczy na świecie – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Rozwój eksportu – zarówno pod markami własnymi zagranicznych sieci handlowych, jak i marką Crispico – to jeden z filarów strategii biznesowej ZPC Brześć. Wyroby z ciasta ptysiowego są znane konsumentom ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy, Estonii, Bułgarii, Słowenii czy Szwecji. Ekspansja międzynarodowa to według firmy remedium na stagnację na polskim rynku słodyczy.
- Rodzimi producenci coraz chętniej wychodzą na zagraniczne rynki, mając do zaoferowania wyroby o wysokiej jakości charakteryzujące się zwykle przy tym relatywnie niskimi kosztami produkcji – mówi Arkadiusz Drążek.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Eksport słodyczy rok po wybuchu pandemii. Jakie są perspektywy?
-
Brześć wprowadza do oferty nową kategorię produktów
-
Dyrektor handlowy Brześć o trendach i prognozach dla rynku słodyczy. Czego może spodziewać się branża w 2021?
-
Grupa Otmuchów zwiększyła eksport w ciągu trzech kwartałów 2020 r.
-
Ekspert o przyszłości rynku słodyczy w obliczu spadku eksportu polskich produktów spożywczych
-
Dyrektor firmy Brześć o tym jaka przyszłość czeka producentów słodyczy i o Wielkanocy
-
ZPC Brześć: Mamy zakontraktowane kluczowe surowce
-
IBT poszerza strategię i będzie eksportować polskie słodycze, na początku do Niemiec
-
Słomka ptysiowa wystrzelona w kosmos. Będzie żywnością dla kosmonautów?
-
Brześć będzie promować słodycze na międzynarodowych targach w Kolonii
komentarze (2)
Podobno marka Crispico wchodzi też na rynek polski i zamiecie słomką...
Odpowiedz❤️
Odpowiedz