– Targi w Dubaju są z naszej perspektywy szczególnie istotne – region MENA to jeden z najszybciej rozwijających się rynków słodyczy i przekąsek na świecie. Jego wartość szacowana jest obecnie na 9 miliardów dolarów – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w ZPC Brześć.
Podczas Targów w Dubaju Brześć zaprezentuje flagowe produkty ze swojej oferty: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem, słomkę z nasionami oraz groszek ptysiowy. Z doświadczenia firmy wynika, że produkty z ciasta ptysiowego cieszą się dużym powodzeniem na zagranicznych rynkach zbytu – są eksportowane m.in. do Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy czy Estonii.
Eksport stanowi istotny element strategii biznesowej polskich producentów słodyczy. Wynika to m.in. z dużej wewnętrznej konkurencji, powolnej stagnacji na polskim rynku słodyczy oraz wysokich cen surowców, ale także z tego, że polskie łakocie cieszą się coraz większym powodzeniem wśród zagranicznych konsumentów. Według danych GUS w 2015 roku eksport polskich słodyczy wzrósł o 10 proc. w porównaniu do roku 2014.
Targi słodyczy i przekąsek yummex Middle East w Dubaju odbędą się w dniach 7-9 listopada i zgromadzą ponad 350 wystawców z 44 krajów.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)