ZPC Brześć stawia na eksport, będzie promować w Dubaju swoją markę Crispico
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 18-10-2018, 10:33

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć w swojej strategii rozwoju stawia na eksport. Właśnie dlatego od 2016 roku na zagranicznych wydarzeniach branżowych prezentuje swoje produkty pod brandem marki eksportowej. Podczas kolejnej wizyty na dubajskich targach rodzinna firma z Kujaw przedstawi swoje flagowe wyroby: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem i nasionami oraz groszek ptysiowy.
– Chcemy dotrzeć do jak największej liczby zagranicznych odbiorców. W związku z tym obecność na różnorodnych targach branżowych to obowiązkowy punkt w naszym kalendarzu. Liczymy, że wizyta na targach yummex pozwoli nam na zbudowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi, zagranicznymi partnerami – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.
komentarze (0)