• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

ZPC Brześć zrobi marki własne dla dwóch kolejnych sieci handlowych

- W najbliższym czasie rozpoczniemy dostawy naszych produktów w markach własnych dwóch kolejnych sieci handlowych - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć. W chwili obecnej firma dostarcza już swoje produkty pod markami własnymi sieci Lewiatan i Polomarket.
  • Autor: PJ, portalspożywczy.pl
  • Data: 21-08-2013, 15:12
ZPC Brześć zrobi marki własne dla dwóch kolejnych sieci handlowych
ZPC Brześć zaczyna produkcję marek własnych dla dwóch kolejnych sieci handlowych

Jak zapewnia dyrektor handlowy spółki, cały czas jest ona bardzo otwarta na produkcję marek własnych dla kolejnych sieci handlowych. Drążek podkreśla także, że zdecydowana większość eksportu firmy to również wysyłki towarów w markach własnych klientów.

Niedawno portfolio Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć poszerzyło się o ciastka francuskie z marmoladą o smaku malinowym oraz ciastko francuskie Palmiers, a już wkrótce firma zamierza dalej zwiększać swoją ofertę. Asortyment spółki ma się powiększyć o słomkę ptysiową z cynamonem.

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach wyrobach cukierniczych. Produkuje m.in. ciasta ptysiowe, drożdżowe, kruche, babki i pierniki.

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!