ZPC Śnieżka: konsument jest wymagający, a tradycja tak ważna jak innowacyjność i nowoczesność
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 27-10-2017, 12:57

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Ze względu na długoletni okres funkcjonowania Śnieżki szeroka gama naszych produktów towarzyszy polskim konsumentom przez dziesięciolecia. Obecny trend powrotu do tradycji przywraca im wtórną atrakcyjność, stanowiąc ciekawy element naszego portfolio - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Maciej Wójcik.
- Wraz ze spuścizną starych receptur zachowaliśmy również tradycyjne metody produkcji, które pozwalają nam odtworzyć smaki cukierków sprzed wielu lat. Dało to niespodziewany efekt przy oczekiwaniach obecnego konsumenta, który staje się coraz bardziej świadomym i wymagającym odbiorcą. Jest to ciekawy okres, w którym tradycja ma tak samo mocny walor atrakcyjności jak innowacyjność i nowoczesność. Tak też powstało nasze obecne motto TRADYCJA SMAK NOWOCZESNOŚĆ – dodaje.
komentarze (0)