Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

ZPC Śnieżka: konsument jest wymagający, a tradycja tak ważna jak innowacyjność i nowoczesność

Polski konsument staje się coraz bardziej świadomym i wymagającym odbiorcą, a na rynku trwa trend powrotu do tradycji. Jest to ciekawy okres, w którym tradycja ma tak samo mocny walor atrakcyjności jak innowacyjność i nowoczesność - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, wiceprezes producenta słodyczy ZPC Śnieżka, Maciej Wójcik.

ZPC Śnieżka: konsument jest wymagający, a tradycja tak ważna jak innowacyjność i nowoczesność
Maciej Wójcik, wiceprezes ZPC Śnieżka fot. spółka

- Ze względu na długoletni okres funkcjonowania Śnieżki szeroka gama naszych produktów towarzyszy polskim konsumentom przez dziesięciolecia. Obecny trend powrotu do tradycji przywraca im wtórną atrakcyjność, stanowiąc ciekawy element naszego portfolio - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Maciej Wójcik.

- Wraz ze spuścizną starych receptur zachowaliśmy również tradycyjne metody produkcji, które pozwalają nam odtworzyć smaki cukierków sprzed wielu lat. Dało to niespodziewany efekt przy oczekiwaniach obecnego konsumenta, który staje się coraz bardziej świadomym i wymagającym odbiorcą. Jest to ciekawy okres, w którym tradycja ma tak samo mocny walor atrakcyjności jak innowacyjność i nowoczesność.  Tak też powstało nasze obecne motto TRADYCJA SMAK NOWOCZESNOŚĆ – dodaje.  

Firma ZPC Śnieżka rozpoczęła swoją działalność w 1946 roku, jako „Fabryka Czekolady” z siedzibą w Świebodzicach. W 1946 roku na terenie starej niemieckiej firmy „Hochwald Schokoladen Fabrik” zbudowana została nowa Fabryka Czekolady – polska firma o nazwie „Śnieżka”. To właśnie na ten rok datuje się jej początki, współcześnie znanej pod nazwą ZPC Śnieżka, dawniej Śnieżka-Invest. 

Obecnie ZPC Śnieżka jest firmą rodzinną, w której trzon kadry menadżerskiej to członkowie rodziny. To spółka, która jest w 100 proc. w rękach polskiego kapitału.

W roku 2010 rokujące perspektywy dla tego zakładu wyznaczył nowy jej właściciel, przejmując firmę z wieloma problemami zarówno kapitałowymi jak i rynkowymi. Trudne, ale skuteczne przekształcenia własnościowe na przestrzeni ostatnich siedmiu lat doprowadziły do stabilizacji kapitału spółki i do wyznaczenia jednolitego kierunku rozwoju.

Trwający w latach 2010–2017 proces restrukturyzacji powoli przynosi oczekiwaną stabilizację rynku dystrybucji. Spółka podkreśla, że jest to efektem utrzymywania, wbrew wszechobecnym praktykom, wysokiej jakości produkowanych przez nią wyrobów jak też poszerzania asortymentu adekwatnie do oczekiwań rynkowych. W 2017 roku nastąpiło przekształcenie spółki z ograniczoną odpowiedzialności w spółkę akcyjną.

Najmocniejszym brandem spółki od ponad 70 lat, rozpoznawalnym przez większość polskich konsumentów, są produkty pod nazwą „michałki” i „michałki z HANKI”. ZPC Śnieżka na dzień dzisiejszy posiada 28 zarejestrowanych w Urzędzie Patentowym znaków towarowych pod nazwą „michałki”, których jest jedynym, prawnym właścicielem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    produkty czekoladowe RSS ALERT    /    michałki RSS ALERT    /    michałki z Hanki RSS ALERT    /    Maciej Wójcik RSS ALERT    /    ZPC Śnieżka RSS ALERT    /    Śnieżka RSS ALERT    /    rynek czekolady RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    Śnieżka-Invest RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.30.155
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!