Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

ZPC Vobro liczą na wzrosty w segmencie galaretek nadziewanych

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-04-2016, 12:03
Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro, które właśnie wprowadzają do sprzedaży pierwsze na rynku nadziewane galaretki z witaminami pod marką Frutini, spodziewają się dzięki temu wzrostów całego segmentu galaretek nadziewanych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.
ZPC Vobro liczą na wzrosty w segmencie galaretek nadziewanych
ZPC Vobro to jeden z trzech graczy na rynku galaretek nadziewanych fot. vobro.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Frutini jest pierwszą marką wzbogaconą witaminami na polskim rynku galaretek nadziewanych. Jesteśmy dumni, że firma Vobro, jako pierwsza wprowadza tę innowację w segmencie galaretek nadziewanych (…) Właśnie zaczynamy realizować pierwsze zamówienia od dystrybutorów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Kuca.

- Jesteśmy jednym z trzech graczy w segmencie rynku galaretek nadziewanych, ale to Frutini jest pierwszą na polskim rynku galaretką nadziewaną wzbogaconą witaminami – podkreśla.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!