• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Zwiększyły się wydatki firm na reklamy lodów

Wydatki na reklamy lodów w I połowie br. były blisko trzykrotnie większe niż w tym samym okresie ub.r. Najwięcej wydała firma Koral, zaś budżet Biedronki na reklamy jej lodów wzrósł ponad siedmiokrotnie - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 16-08-2021, 12:21
Zwiększyły się wydatki firm na reklamy lodów
Zwiększyły się wydatki firm na reklamy lodów, fot. shutterstock

W okresie od stycznia do czerwca br. producenci lodów wydali na reklamę w tradycyjnych mediach (bez internetu) 67,4 mln zł. To 294,6 proc. więcej niż w tym samym okresie 2020 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (na podstawie danych cennikowych netto Kantar, bez rabatów).

Największym reklamodawcą w tej branży było Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów Koral. To firma, która sprzedaje Lody Ekipy Friza. Na reklamę w mediach w omawianym okresie przeznaczyła 15,7 mln zł, czyli 92,7 proc. więcej niż przed rokiem.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Drugie miejsce na podium zajmuje sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska), która intensywnie w tym roku promuje głównie w telewizji lody marki własnej Marletto. W mediach wydała w pierwszej połowie tego roku blisko 13 mln zł. To ponad 7 razy więcej niż w ub.r. (1,5 mln zł).

Więcej w wirtualnemedia.pl

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!