Producenci makaronów w Polsce borykają się z wieloma wyzwaniami na co dzień. O zagrożeniach i szansach, ale także o innowacjach na rynku makaronów rozmawiamy z Marcinem Zielińskim, dyrektorem ds. rozwoju/Business Development Director w Makarony Polskie S.A.
Kategoria keczupów to bardzo duży wartościowo rynek, na którym Tortex może w przyszłości mocno namieszać - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Maciej Kalbarczyk, Kierownik ds. Aktywacji Marki w firmie Unilever.
Dilhan C. Fernando, syn założyciela marki Dilmah i plantator herbaty w Sri Lance, pod koniec 2022 roku odwiedził Polskę, aby w stołecznej herbaciarni „Herbata i Kawa” poprowadzić warsztaty na temat herbaty. Spotkanie stało się okazją do rozmowy z Dilhanem C. Fernando o obecnej sytuacji na rynku herbaty, wyzwaniach producentów, konsumentach oraz przyszłości herbaty.
Helpa Czary Mamy to marka, która pobudziła rynek żywności dla dzieci i niemowląt wprowadzając naturalne i ekologiczne produkty o prostym składzie. Dzięki edukacji rodziców, działalności w social media i sukcesywnej pracy od podstaw Helpa sprzedaje dziś kaszki w setkach tysięcy sztuk. W okazji 6-lecia firmy, o jej historii i planach rozwoju, rozmawiamy ze współzałożycielką Anną Różyk.
Marwit - kiedyś popularny producent soków jednodniowych, sałatek, surówek i zup - na dobre zniknął ze spożywczej mapy. Były spore sukcesy i ambitne plany, jest bakructwo. Ale zacznijmy od początku...
Rok 2022 był niewątpliwie rokiem sukcesów Grupy Polmlek. Wzrost przychodów i przejęcia umocniły pozycję firmy i dały solidne podstawy na trudny 2023 rok.
- Ubiegły rok był jednym z najtrudniejszych okresów w historii działalności firmy. Wojna w Ukrainie spowodowała bardzo dużą niepewność na rynku co do dostępności podstawowych surowców, których używamy do produkcji, jak również dostępności nośników energii (gazu i prądu) - mówi Michał Zajezierski, wiceprezes Nowel.
Chiny od długiego czasu stanowią bardzo perspektywiczny rynek. Ale patrząc na obecną sytuację musimy równocześnie myśleć o lokowaniu polskich produktów na innych rynkach - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Dariusz Goszczyński, prezes zarządu Krajowej Rady Drobiarstwa-Izby Gospodarczej.
Małgorzata Gut, dyrektor ds. rozwoju rynku w firmie Charsznickie Pola Natury w rozmowie z Portalem Spożywczym opowiada o projekcie joint-venture dotyczącym budowy nowego zakładu produkującego kimchi, a także nowościach produktowych firmy.
Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku
Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze
Obserwuj Portal Spożywczy na Instagramie
Portal Spożywczy: dołącz do nas na LinkedIn
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
Globalny kanał RSS
Zobacz więcej kanałów RSS
NEWSLETTER
NAPISZ DO NAS
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!