Zainteresowanie naszą ofertą jest ogromne. Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy nad budową pierwszych modułów produkcyjnych w Szwajcarii, Norwegii i Polsce - mówi nam Konrad Włodarczyk, prezes zarządu Proteine Resources.
Dr Vladimír Hanáček, politolog, zajmujący się zawodowo systemami politycznymi państw V4, pracownik Uniwersytetu Południowoczeskiego mówi nam o relacji polsko-czeskiej w kontekście żywności i nie tylko.
Sieć kawiarni So Coffee od ponad 10 lat działa na polskim rynku, otwierając kolejne lokale. O strategii działania sieci, rozwoju, rynku kawiarni i wyjątkowym jubileuszu rozmawiamy z Moniką Kielak, dyrektor operacyjną So Coffee w Lagardère Travel Retail Polska.
Maspex przeznacza 60 mln zł na budowę nowej hali produkcyjnej w Łowiczu, Grupa Chorten stawia na rozwój w trzech regionach, Dobra Kaloria wprowadza roślinny zamiennik mięsa dla dzieci. Co jeszcze wydarzyło się w styczniu 2023 roku w sektorze spożywczym i handlowym?
Z roku na rok rośnie popularność kaw speciality. Zamawiamy je już nie tylko w kawiarni, ale coraz częściej kupujemy także do domu. O rozwoju kaw speciality, trendach, szansach i zagrożeniach dla tego sektora rozmawiamy z Mateuszem Tryjanowskim, head of marketing & e-commerce w stołecznej palarni kawy HAYB.
Producenci makaronów w Polsce borykają się z wieloma wyzwaniami na co dzień. O zagrożeniach i szansach, ale także o innowacjach na rynku makaronów rozmawiamy z Marcinem Zielińskim, dyrektorem ds. rozwoju/Business Development Director w Makarony Polskie S.A.
Kategoria keczupów to bardzo duży wartościowo rynek, na którym Tortex może w przyszłości mocno namieszać - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Maciej Kalbarczyk, Kierownik ds. Aktywacji Marki w firmie Unilever.
Dilhan C. Fernando, syn założyciela marki Dilmah i plantator herbaty w Sri Lance, pod koniec 2022 roku odwiedził Polskę, aby w stołecznej herbaciarni „Herbata i Kawa” poprowadzić warsztaty na temat herbaty. Spotkanie stało się okazją do rozmowy z Dilhanem C. Fernando o obecnej sytuacji na rynku herbaty, wyzwaniach producentów, konsumentach oraz przyszłości herbaty.
Helpa Czary Mamy to marka, która pobudziła rynek żywności dla dzieci i niemowląt wprowadzając naturalne i ekologiczne produkty o prostym składzie. Dzięki edukacji rodziców, działalności w social media i sukcesywnej pracy od podstaw Helpa sprzedaje dziś kaszki w setkach tysięcy sztuk. W okazji 6-lecia firmy, o jej historii i planach rozwoju, rozmawiamy ze współzałożycielką Anną Różyk.
Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku
Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze
Obserwuj Portal Spożywczy na Instagramie
Portal Spożywczy: dołącz do nas na LinkedIn
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
Globalny kanał RSS
Zobacz więcej kanałów RSS
NEWSLETTER
NAPISZ DO NAS
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!