- Po pierwszym szoku gastronomia we Francji i Wielkiej Brytanii odbudowała się i dziś radzi sobie znacznie lepiej niż gastronomia w Polsce. Sprzedaż dań na wynos jest tam wielokrotnie wyższa niż u nas. Staramy się zatem reagować, realizować rosnące zmówienia i mniej obawiamy się fali upadłości na tych rynkach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Renata Kasprzycka, prezes zarządu firmy Jawo i wiceprezes spółki Ajinomoto-Jawo.
- Skutki epidemii odczuł zakład Ajinomoto Jawo. Nasza produkcja skierowana była głównie do gastronomii we Francji, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Jak wiadomo, restauracje nie działają w większości państw UE i nikt nie potrafi powiedzieć jak długo taki stan się utrzyma - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Renata Kasprzycka, prezes zarządu Jawo.
Umowa o wolnym handlu UE-Japonia to krok w stronę rozszerzenia współpracy handlowej między Polską a Japonią. – Krótkookresowo to porozumienie nie wpłynie na naszą współpracę z partnerem z Japonii. Jednak umowa pokazuje, że następuje wzmacnianie relacji biznesowych pomiędzy UE a Japonią – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Renata Kasprzycka, wiceprezes zarządu Ajinomoto Jawo.
- Zarówno firma Jawo, jak i Ajinomoto Jawo, mają zamiar zwiększyć swoje moce oraz powierzchnie produkcyjne w 2017 roku. Bieżący rok będzie więc dla nas czasem intensywnego rozwoju obu zakładów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Renata Kasprzycka, prezes zarządu Jawo Sp. z o.o.
Dzięki dalszej rozbudowie mocy wytwórczych i rozwojowych zamierzamy zwiększyć sprzedaż na rynku europejskim z około 1,7 mld jenów w 2013 r. do około 4 mld jenów w 2016 r. - zapowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Satoshi Hibi, prezes Ajinomoto Jawo.
W Częstochowie uruchomiona została nowa polsko-japońska fabryka mrożonej żywności, której udziałowcami są częstochowska firma Jawo oraz japońska firma Ajinomoto Frozen Foods. W zakładzie będą produkowane japońskie mrożone pierożki gyoza skierowane na rynek całej Unii Europejskiej.
9 kwietnia zostanie oficjalnie otwarta polsko-japońsko fabryka mrożonej żywności firmy Ajinomoto Jawo w Częstochowie, która powstała w wyniku podjęcia współpracy i zawiązania spółki pomiędzy japońskim gigantem spożywczym Ajinomoto Frozen Foods a częstochowską firmą Jawo.
Częstochowska firma Jawo 3 października 2014 roku zawiązała w Polsce spółkę joint venture z japońskim gigantem spożywczym Ajinomoto Frozen Foods. Nowy podmiot nosi nazwę Ajinomoto Jawo. Częstochowska firma w ramach nowego podmiotu zaopatrywać będzie w japońskie pierogi goyza cały rynek Unii Europejskiej.
- Po raz drugi mamy okazję uczestniczyć w katowickim wydarzeniu kulinarnym Food Show. Tym razem chcielibyśmy znów przybliżyć odwiedzającym targi smak japońskiej gyozy firmy Ajinomoto. A osobom, które miały już okazję zetknąć się z tymi wyjątkowymi pierogami, zaprezentować dwie nowości smakowe - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Emil Dzianok, dyrektor handlowy Jawo sp. z o.o.
FoodCare otrzymał zakaz wytwarzania i sprzedaży napojów NGINE
Animex o planach inwestycyjnych na 2021 rok
Foods Brothers: W dobie pandemii Polacy kupują więcej zamienników mięsa
Krajowa Spółka Cukrowa chce przejąć 8 spółek rolno- spożywczych Skarbu Państwa
Mlekovita podała wyniki za 2020 rok. Przychód firmy wyniósł ponad 5,5 mld zł
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!