Marka Foods by Ann ponownie dostępna w sieci sklepów Lidl. W ramach akcji Back to School do 20 września można kupić zdrowe produkty śniadaniowe i przekąski rekomendowane przez specjalistkę spraw zdrowego żywienia i uznaną trenerkę Annę Lewandowską.
Anna Lewandowska ze swoim zespołem przekazuje 5000 posiłków dla lekarzy – tak startuje SuperMenu – catering dietetyczny będący kontynuacją dotychczasowych działań trenerki i specjalistki do spraw żywienia, mających na celu promowanie zdrowego trybu życia.
RL9 Coffee rozwija dystrybucję o kanał e-commerce. Od poniedziałku cały asortyment marki dostępny jest w sklepie internetowym foodsbyann.com, którego współwłaścicielką jest Anna Lewandowska. Jednocześnie na prośbę Roberta Lewandowskiego, właściciele firmy zdecydowali się przekazać 10% ze sprzedaży kawy na cel charytatywny. Pieniądze skierowane zostaną do Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej, który od lat wspiera seniorów w całej Polsce. 130 tysięcy porcji kawy trafi również do szpitali, które walczą z koronawirusem.
Healthy Store Foods by Ann nawiązało współpracę z Too Good To Go, by razem walczyć z marnowaniem żywności. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej „Too Good To Go” będzie można zaopatrzyć się niesprzedane posiłki w lokalach Anny Lewandowskiej.
Anna Lewandowska, polska sportsmenka, zawodniczka karate oraz reprezentantka Polski w karate tradycyjnym, przedsiębiorca, coach, trenerka personalna, dietetyczka, po biznesowym wejściu w sektor spożywczy, ruszyła z kolejnym projektem. Tym razem chodzi o produkcję kosmetyków naturalnych.
Marka Foods by Ann została partnerem Reprezentacji Polski, która rozpoczęła rywalizację podczas Światowych Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych w Abu Dhabi. W ramach współpracy, producent zdrowej żywności przygotował specjalne pakiety dla reprezentantów Polski i sztabu szkoleniowego.
W poznańskim centrum handlowym Posnania otwarty został kolejny punkt Healthy Store. Podobnie jak w pierwszym lokalu na warszawskim Wilanowie, w CH Posnania znajdziemy zdrowe przekąski, ciepłe i zimne napoje, desery, soki coldpressed oraz produkty z portfolio producenta żywności. Otwarcie w nowej lokalizacji to następny krok w rozwoju projektu Healthy Store oraz sprzedaży stacjonarnej marki Foods by Ann.
- Polacy borykają się z otyłością. Dlatego moją misją jest edukowanie i pokazywanie naszym konsumentom jak zdrowo się odżywiać i żyć. Foods by Ann, produkuje wysokiej jakości żywność z wyselekcjonowanych składników, a naszą ofertę kierujemy do każdego kto zapragnie zmiany na to co zdrowe i smaczne - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Anna Lewandowska, trenerka, dietetyczka, właścicielka marki Foods by Ann i sieci kawiarni Healthy Store Foods by Ann.
Marka naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska wystartowała 21 stycznia z nową kampanią wizerunkową z udziałem ambasadorki marki, Anny Lewandowskiej – „Woda, która towarzyszy mi na co dzień”. Pod tym hasłem marka wraz z trenerką promują zdrowy, aktywny styl życia.
Jak wynika z badania Kingi Pienińskiej „O czym Polacy rozmawiają przy stole”, coraz częściej doceniamy sztukę smakowania wody i neutralną bazę, jaką stanowi ona dla podawanych dań. Odpowiednio dobrana wydobędzie kompozycję potraw i odświeży kubki smakowe. Do tego celu najlepiej sprawdzą się wody o średniej zawartości minerałów i wysokiej jakości potwierdzonej certyfikatami.
Anna Lewandowska, trenerka, dietetyczka i właścicielka marki Foods by Ann, otworzyła przed kilkoma tygodniami kawiarnię Healthy Store Foods by Ann na warszawskim Wilanowie. W planach jest stworzenie sieci 40 lokali w całej Polsce. W 2019 roku powstanie minimum 6 nowych lokali.
- Foods by Ann powstało jako odpowiedź na potrzeby konsumentów, szukających zdrowych i smacznych produktów. Celem marki od samego początku było tworzenie produktów, których brakowało na naszym rynku oraz wskazywanie właściwych nawyków żywieniowych. Foods by Ann pragnie pokazywać, że zdrowe jedzenie nie musi kojarzyć się z wyrzeczeniami - wręcz przeciwnie - zapewniała podczas spotkania prasowego Anna Lewandowska, prezes zarządu Foods By Ann.
Anna Lewandowska otworzyła kawiarnię Healthy Store by Ann w centrum biznesowym przy ul. Klimczaka w Warszawie, znanym jako Royal Wilanów. Trenerka i dietetyczka zdążyła już pochwalić się zdjęciem z kawiarni na swoim Instagramie i Facebook'u. I zapowiedziała, że stworzy ogólnopolską sieć lokali.
Catering dietetyczny cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Po spektakularnych sukcesach największych graczy tego rynku za segment ten wzięli się znani szefowie kuchni, a teraz także znani trenerzy. O starcie własnej diety pudełkowej właśnie poinformowała Ewa Chodakowska.
Do portfolio naturalnych produktów sygnowanych marką Anny Lewandowskiej dołącza nowość - Natural Energy Drink. To alternatywa dla popularnych energetyków w postaci lekko gazowanego napoju owocowego z dodatkiem naturalnej kofeiny i ekstraktu z guarany.
Produkty Anny Lewandowskiej będą dostępne w sklepach Lidl. Razem z powrotem na półki sieci handlowej producent żywności naturalnej przewidział premierę nowych produktów – smoothie bowls, zupek i puddingów. Oprócz nowości w sieci można kupić owoce w czekoladzie, batony energetyczne i musli.
Aby społeczność zgromadzona wokół marki „żyła”, czyli była trwała i przynosiła marce korzyści, marka powinna ją umiejętnie moderować, wpasowując się w gusta swojej grupy docelowej, dbając przy tym o zachowanie wizerunku i manifestując wyraźnie swoją tożsamość – podkreśla Marta Marczak, dyrektor w zespole ds. strategii marki w PwC.
Rozpoczynające się 14 czerwca XXI Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej są dobrą okazją dla sieci handlowych na zwiększenie sprzedaży. Kaufland przygotował "ekwipunek kibica", akcesoria na mundial oraz produkty Anny Lewandowskiej marki Foods by Ann. Oferta obowiązuje od 11 czerwca do 1 lipca 2018 roku.
Ekspert: Branże mleczarska i mięsna muszą skuteczniej odpierać ataki Sylwii Spurek
Puda: Próby eliminacji mięsa i mleka z diety to niebezpieczna lewicowa ideologia
Zamienniki mięsa, czyli komu odjechał pociąg?
Ekstradycja Henryka K. coraz bliżej?
KRD-IG: Zakaz reklamy mięsa i mleka to działanie na szkodę interesu Polski i UE
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!