COVID-19 sprawił, że odporność stała się kluczowym tematem dla konsumentów na całym świecie. W dobie pandemii konsumenci zrozumieli i uwierzyli, że odpowiednią dietą można wzmocnić swój organizm. A producenci żywności wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom.
Jakie przełożenie ma "efekt szminki" na branżę spożywczą? Z jakich żywieniowych przyjemności korzystamy w czasie pandemii? - o tym rozmawialiśmy na debacie Towary „pożądania” podczas koronakryzysu, która odbyła się w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
– Polacy zaczynają kupować mniej słodyczy konwencjonalnych na poczet produktów, które bezpośrednio przyczyniają się do wzmocnienia organizmu, budowania odporności, wspierania naszego mikrobiomu – mówił Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods, w czasie debaty Towary „pożądania” podczas koronakryzysu, która odbyła się w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods, będzie prelegentem Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Weźmie udział w debacie "Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole)".
Na jakie żywieniowe przyjemności pozwalamy sobie podczas pandemii? Co kupowali Polacy na początku lockdownu? Jakie zachowania codzienne zmieniły się w trakcie restrykcji? O tym porozmawiamy podczas debaty Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole) w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Decathlon, producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych oraz Purella Superfoods, producent żywności, łączą siły. Celem współpracy jest wspieranie tych osób, które trenują. Nieważne, czy chodzi o bicie osobistych rekordów czy ćwiczenia dla utrzymania formy. Dieta i odpowiednie odżywianie to podstawa dobrego samopoczucia i formy w codziennej aktywności.
- Wszyscy, niezależnie od branży stanęliśmy w sytuacji kiedy musimy dopasować swoje biznesy, firmy, zespoły do zupełnie innego działania. Czas epidemii będzie trwał pewnie 2-3 miesiące, a później społeczeństwo będzie musiało przyzwyczaić się ponownie do wychodzenia z domu i normalnego funkcjonowania, co również jakiś czas zajmie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods.
- Jesteśmy postrzegani jako firma innowacyjna, wprowadzająca dużo nowości. W naszym DNA, podobnie zresztą jak i w naszym logo, jest mocno zakorzenione słowo superfoods, surowców o najwyższych wartościach odżywczych, które są nam bliskie, z którymi się utożsamiamy, w które mocno wierzymy, którymi chcemy się dzielić z konsumentami dążąc do bycia liderem w tej kategorii. Oprócz gamy 25 jednorodnych superfoods w proszkach, ziarnach czy suszonych owocach - stworzyliśmy produkty w 3 nowych kategoriach, które mają duży potencjał i szybko się rozwijają, niezmiennie, nie zabraknie w nich superfoods – mówi Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods.
- Nasze rozmowy z Dino trwały dość długo. Przekonaliśmy przedstawicieli tej sieci, że produkty z linii BeRAW powinny znaleźć się na jej półkach. Tak też się stało - mówi Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods.
Według danych Mintel polski konsument jako przekąskę je najczęściej owoce, jogurt, czekoladę lub kanapki. Kategoria przekąsek jest bardzo obiecująca, zarówno jeżeli chodzi o potrzeby konsumenta, jak i wyniki sprzedażowe – mówiono podczas debaty "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbyła się w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Zubożenie żywności i pęd życia powodują, że musimy się wspomagać dobrą żywnością, pełną wartości odżywczych, w której znajdujemy składniki pozwalające zbilansować dietę i poprawić nasze samopoczucie – mówił Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella, podczas debaty "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbyła się w ramach XII Forum Rynku Spozywczego i Handlu.
Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods, będzie prelegentem XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Weźmie on udział w debacie "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbędzie się 4 listopada w godzinach 15.15 - 16.30. Zapraszamy!!!
Pod hasłem „Dobre jedzenie, lepsze życie” rusza wspólny projekt dystrybucyjny innowatorów na rynku zdrowej żywności. DayUp (Arteta), Purella z markami BeRAW i Superfoods oraz Bracia Sadownicy rozpoczynają współpracę przy budowie wspólnych sił sprzedaży obsługujących rynek handlu tradycyjnego.
Purella Superfoods rozszerza portfolio o 25 super produktów typu superfoods, zawierających wyjątkowe wartości odżywcze, jako dodatki do codziennej diety. Nowości to obok czarnuszki czy surowego kakao, to również takie produkty jak m.in.: moringa, maca, jagody acai czy maqui, camu camu, baobab oraz białko konopne. Nowy asortyment jest odpowiedzią na silne trendy rynkowe oraz ewoluujące potrzeby konsumentów, którzy poszukują sposobów na wzbogacenie swoich jadłospisów. Ambasadorką linii została Anna Starmach.
Superfoods to jedna z najciekawszych kategorii spożywczych ostatnich lat. Część konsumentów ją wielbi i stosuje, inni uznają wyłącznie za marketinowy twór. Jedno jest pewne – budzi emocje. W tym roku Purella zamierza rozepchać się na tym niszowym rynku. - Chcemy wejść z naszymi nowościami bardzo szeroko, do każdej pani domu, by pokazać, że superfood powinien być obowiązkowym dodatkiem w każdej kuchni - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella.
Producent superfoods podsumowuje 2017 r. i ujawnia plany na 2018 r. Jedno jest pewne to będzie przełomowy czas dla spółki i to co najmniej z kilku powodów - jakich - o tym rozmawiamy z Michałem Czerwińskim, prezesem zarządu i Arturem Gajewskim, dyrektorem marketingu Purella Food.
Przedstawiciele Purella Food zapowiadają, że 2018 r. będzie dla firmy przełomowy. Producent superfoods zamierza równolegle rozwijać kilka obszarów. - BeRAW i zbudowanie szerokiej dystrybucji dla tej marki jest dla nas priorytetem. Poza tym linia produktów Enjoy Pure Life będzie repozycjonowana. Wejdziemy również w zdrową żywność dla dzieci, skupimy się na rozwoju dystrybucji marki Banana Joe – chipsów z banana oraz rozwoju private labels w aptekach - ujawnia zarząd. Mało? Purella zapowiada również wejście w nową kategorię produktów i nowego ambasadora.
Ambasadorzy pomagają wykreować pozytywną atmosferę wokół reklamowanej marki. Dziś coraz częściej w tej roli obsadzani są internetowi influencerzy, wypierając gwiazdy i celebrytów, zwłaszcza w kampaniach skierowanych do młodszych pokoleń konsumentów. Kluczem do sukcesu jest jednak wybranie blogera lub youtubera idealnie pasującego do wizerunku marki.
Rynek zdrowej żywności choć rozwija się w Polsce dynamicznie, to wciąż stanowi tylko ułamek procenta rynku spożywczego. Na przeszkodzie szybszego rozwoju stoją przede wszystkim ceny produktów, czasem nawet dwukrotnie wyższe w stosunku do konwencjonalnej żywności. Rynek jednak będzie dynamicznie rósł – podkreślają przedstawiciele Purella Food. Wskazują na to przykłady z sąsiednich rynków. Kluczem do sukcesu jest edukacja konsumentów.
Firmy spożywcze powinny mocno inwestować w marki oraz szukać ciekawego sposobu na komunikację z klientem, media społecznościowe mogą być dla przedsiębiorstw wentylem bezpieczeństwa, współpraca z blogerami i ambasadorami marek jest pomocna, ale powinna być prowadzona rozważnie - to wnioski płynące z sesji "Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu", która odbyła się w ramach Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.
Purella Food współpracuje z blogerami i ambasadorami marek. Jeśli mariaż ambasadora z marką jest idealnie dobrany, to wtedy jest to naturalne - mówił Artur Gajewski, Marketing Sales Director z Purella Food podczas debaty „Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu" w trakcie X Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.
Dzięki Forum Rynku Spożywczego i Handlu zostaliśmy zauważeni przez rynek – inwestorów, kupców i klientów. To otworzyło nam drogę do dalszego rozwoju – powiedział Artur Gajewski, sales&marketing manager, Purella Food.
Ewa Chodakowska, znana trenerka fitness wraz z mężem Lefterisem Kavoukisem, zainwestowali w producenta superfoods - firmę Purella Food. Co wyniknie z tej prozdrowotnej kooperacji? Partnerzy razem będą produkować prozdrowotną żywność, na początku batony i tzw. kulki mocy, pod szyldem BeRAW.
bValue, fundusz venture capital w Polsce, na podstawie zawartej umowy zainwestuje 2 mln zł z opcją dodatkowej inwestycji w Purella Food, producenta zdrowej żywności na bazie superfoods i właściciela marki Enjoy Pure Life.
- Ideą Purella Food od początku było i nadal jest dostarczanie jak najbardziej prostych i naturalnych produktów masowemu konsumentowi. Powołując do życia firmę chcieliśmy stworzyć produkt, w który będziemy wierzyć, który będzie spełniać również nasze oczekiwania. Dlatego historia Purella Food zaczęła się bardzo merytorycznie, od chlorelli, czyli algi słodkowodnej, która ma dziesiątki wskazań medycznych - mówił podczas konferencji Futurefoods 2017 Artur Gajewski, sales&marketing director w Purella Food.
- Ostatnio pojawiło się wiele pytań związanych z zastosowaniem nasion chia w różnego rodzaju produktach, które można kupić w sklepach. Jak wskazuje GIS w swoim komunikacie, zgodnie z obecnymi regulacjami nasiona chia mogą być stosowane wyłącznie do wybranych kategorii produktowych, tj. w wyrobach piekarskich, śniadaniowych przetworach zbożowych, mieszankach owoców, orzechów i nasion (batony raw). Spożycie Chia do 15 g dziennie jest rekomendowane i wręcz wskazane w codziennej, zbilansowanej diecie - podkreśla Artur Gajewski, sales & marketing director w Purella Food.
Semeniuk: dane o kilkudziesięciu tysiącach otwartych lokali są zatrważające
Drobimex debiutuje na rynku zamienników mięsa
Prezes Indykpolu o "czeskich półkach": To czysty trumpizm
Prezes Polskiego Mięsa: Wieprzowina i drób pozwalają szybko i zdrowo tracić na wadze
InPost wyceniony na 7-8 mld euro, przedział cenowy w ofercie publicznej to 14-16 euro/akcję
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!