Odpowiadając na potrzeby i preferencje polskich konsumentów Mars Wrigley uzupełnia portfolio o nową propozycję - kremowy Snickers Creamy Peanut Butter. W opakowaniu znajdują się dwie porcje przekąski o smaku masła orzechowego, z których każda ma jedynie 95 kcal.
Grupa Otmuchów zderzyła się w drugim kwartale 2020 roku z perturbacjami związanymi z logistyką przez pandemię koronawirusa, a mimo to udało jej się zwiększyć eksport w tym roku. Grupa intensywnie wykorzystuje narzędzia on-line do prowadzenia rozmów handlowych z klientami zagranicznymi. O rozwoju eksportu w trudnym 2020 roku mówią serwisowi portalspozywczy.pl prezes Marek Piątkowski oraz wiceprezes Adam Frajtak.
Mars Wrigley wprowadza na polski rynek BE-KIND - markę, która od 16 lat jest znana
i ceniona przez konsumentów w USA. Przekąski BE-KIND to pożywne batony, które są oparte na orzechach (min. 51% składu) i zawierają mniej niż 170 kcal na porcję. Produkty mają prosty skład, bez sztucznych aromatów i konserwantów. Są odpowiednie dla wegetarian. Batony orzechowe BE-KIND są dostępne w 4 wariantach, odpowiadających na różne preferencje konsumentów.
Firma Nestlé wprowadziła na polski rynek nową markę - przekąski YES!, które na początek pojawiły się w sklepach Żabka. - Z pewnością wprowadzenie nowego produktu jest [w czasie pandemii - przyp. red] śmiałym ruchem, jednak widzimy w tym także szansę - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Mitura, Dyrektor Działu Słodyczy w Nestlé Polska.
W Polsce debiutują batony YES! To linia przekąsek o atrakcyjnej recepturze na bazie orzechów, owoców oraz ciemnej czekolady – składników, których konsumenci coraz częściej szukają w swoich słodyczach. Nowe batony będą dostępne w papierowym, nadającym się do recyklingu, opakowaniu.
ETi European Food Industries, producent batonów czekoladowych Wanted, wafli Dare, czekoladowych ciast Browni, herbatników Tea Biscuits oraz produktów dla dzieci Petito i Puff, zaangażował się w pomoc szpitalom w walce w koronawirusem. Firma we współpracy z zaangażowanym w akcję operatorem logistycznym FM Logistic Centralna Europa przekazała i bezkosztowo dostarczyła 120 000 szt. słodyczy do szpitali między innymi Warszawie, Krakowie, Zgierzu, Lublinie, Trójmieście, Koszalinie, Opolu, Bydgoszczy, Katowicach Rzeszowie.
ETi European Food Industries startuje z nową kampanią reklamową swoich wiodących marek – czekoladowych batonów Wanted oraz wafli w ciemnej czekoladzie Dare. Działania promocyjne rozpoczęły się 10 lutego i potrwają do końca miesiąca.
Baton prebiotyczny dla osób prowadzących siedzący tryb życia i błonnikowe bułki, które pomagają pacjentom z otłuszczoną wątrobą opracowali szczecińscy naukowcy. Produkty mają się wkrótce znaleźć na półkach sklepowych.
Huel, wiodąca na świecie marka kompletnych produktów spożywczych, wprowadza najnowszą wersję swojego sproszkowanego jedzenia, Huel Powder v3.0. Nowa formuła Huel została opracowana we wszystkich naturalnych smakach – zostały one ulepszone, bez uszczerbku dla wartości odżywczych. To odświeżona formuła jedzenia w proszku, dzięki której smak i tekstura napoju są znacznie przyjemniejsze. Produkty są bezglutenowe, wegańskie i powstają w zrównoważony sposób.
Firma Oshee wprowadza do sklepów kolejne dwa nowe warianty smakowe popularnych batoników proteinowych. Do dotychczas dostępnych przekąsek wysokobiałkowych o smakach vanilii, mlecznej czekolady i masła orzechowego dołączają batonik kokosowy oraz drugi ze słonym karmelem.
Pasja jest podstawą wszystkiego i gwarantem sukcesu w biznesie. - Jeśli kochamy to co robimy i wierzymy w to - to musimy osiągnąć sukces, nie ma innej opcji (...) Bądź najlepszą wersją siebie, a Twoja pasja przerodzi się w sukces - mówiła Ewa Chodakowska trenerka fitness, ekspertka w zakresie zdrowego stylu życia i motywacji, podczas Business Power Speach „Jak przekuwać swoje pasje w biznes” w trakcie debaty inaugurującej XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Konsumenci poszukują nowych doświadczeń i wrażeń smakowych. - To determinuje marki spożywcze, aby uważnie obserwować trendy żywnościowe i odpowiadać na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku. Dziś dla konsumentów liczy się zarówno smak, dostępność, jak i gramatura, rozmiar oraz dotychczasowe doświadczenia z marką i przesłanie płynące z komunikacji produktu - uważa marka Bakalland.
Długofalowym celem wszystkich producentów słodyczy powinno być budowanie kategorii. Trzeba tworzyć ofertę, która pomoże sieciom budować półkę zgodnie z oczekiwaniami konsumentów, a także odróżniać się od konkurencji - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi European Food Industries w Polsce.
Stacje benzynowe są jednymi z najczęściej wybieranych miejsc na postój w podróży, a ich rola na przestrzeni lat wychodzi poza granice dostarczania paliw do pojazdów i coraz częściej zmierza w kierunku miejsc przyjaznych odpoczynkowi w trasie. Często postawione z dala od terenów zabudowanych są jedynym miejscem, w którym można odpocząć czy zdecydować się na posiłek oraz zakup przekąsek na resztę podróży – ocenia Bakalland.
ETi, turecki producent słodyczy, który w ubiegłym roku wkroczył do Polski, jest tu wciąż nowym graczem, dlatego priorytetem jest przede wszystkim budowanie świadomości marki i w to będzie inwestować. Barierą jest nakład inwestycji, ale po pierwszym okresie działalności firma dokonała selekcji produktów, które będzie wspierać - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi European Food Industries w Polsce.
ETi European Food Industries, turecki producent słodyczy, wprowadza na polski rynek nowe produkty w ramach popularnej marki Wanted. W ofercie pojawią się czekoladowe batony oblane ciemną czekoladą oraz nowe smaki w opakowaniach do dzielenia się.
Coraz cieplejsze dni zachęcają do aktywności na świeżym powietrzu. Ważne, aby pamiętać o dostarczeniu swojemu organizmowi odpowiedniej ilości składników odżywczych, dlatego warto mieć przy sobie przekąską, która szybko uzupełni brak energii, taką jak batony 100 kcal od FreeYu.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!