Coca-Cola HBC Polska, lider polskiego rynku produkcji napojów bezalkoholowych, rozpoczęła 3 lutego działalność w segmencie wysokogatunkowych alkoholi. Uruchomiona dystrybucja dotyczy wyrobów produkowanych przez wytwórnie Potocki i Nemiroff, a pod koniec lutego dystrybucja obejmie także część produktów Grupy Campari.
Siódma odsłona międzynarodowej inicjatywy Campari trwać będzie od 24 do 30 czerwca 2019 r. W jej ramach lokale na całym świecie będą promować koktajl Negroni bazujący na włoskim aperitifie, jednocześnie angażując się w zbieranie środków na wybrane cele dobroczynne.
Campari, legendarny włoski apertif, ogłasza premierę najnowszej części serii Red Diaries: krótkometrażowy film pod tytułem „Entering Red”. Zgodnie z hasłem marki mówiącym, że każdy koktajl opowiada swoją historię, tegoroczna produkcja jest celebracją słynnego koktajlu Negroni, który obchodzi setne urodziny.
Gruppo Campari podpisała umowę sprzedaży 100 proc. udziałów w kapitale producenta win Azienda Vinicola Tenute Sella & Mosca SpA (Sella & Mosca) i 100 proc. kapitału zakładowego Teruzzi & Puthod Srl (Teruzzi & Puthod).
Grupa Campari, włoski producent alkoholi, w pierwszym półroczu bieżącego roku odnotowała sprzedaż w wysokości 743,9 mln euro, wobec 757,9 mln euro w analogicznym okresie roku poprzedniego (spadek o 1,8 proc.). Zysk firmy zmniejszył się o 13,8 proc. z 77,9 do 67,2 mln euro.
Gruppo Campari, jeden z większych koncernów alkoholowych na świecie, zanotowała stabilne raportowane przychody ze sprzedaży w pierwszym kwartale 2016 roku, a zysk brutto spadł o 4,3 proc. Grupa podtrzymuje perspektywy na cały 2016 rok.
Gruppo Campari, jeden z większych koncernów alkoholowych na świecie, zwiększył w 2015 roku raportowane przychody o 6,2 proc. do 1,66 mld euro m.in. dzięki poprawie struktury sprzedaży marki i korzystnym kursom walutowym.
Grupa Campari, włoski producent alkoholu, zwiększyła sprzedaż w pierwszej połowie 2015 roku i osiągnęła pozytywne wyniki na wszystkich poziomach wskaźników efektywności. Przychody ze sprzedaży wyniosły 757,9 mln euro (wzrost w ujęciu rocznym o 10,5 proc., organicznie wzrost wyniósł 2,7 proc.).
Grupa Campari zwiększyła sprzedaż o 2,4 proc. względem roku 2013.Wartość sprzedaży osiągnęła 1, 560 mld euro. Jednocześnie zyski włoskiego producenta alkoholu spadły aż o 13,9 proc. z 149,8 do 128,9 mln euro. Proponowany poziom dywidendy został utrzymany na poziomie 0,08 euro za akcję.
Włoska grupa Campari poinformowała, że zakończyła proces przejmowania za 133,7 mln euro 100 proc. udziałów w kanadyjskim producencie whisky z kategorii premium Forty Creek Distillery. Oprócz tego Campari przejęło także spółkę Fratelli Averna, jednego z ważniejszych producentów alkoholu we Włoszech. Ta akwizycja kosztowała 103,75 mln euro.
Włoska grupa Campari poinformowała, że za 170 mln dolarów amerykańskich (185,6 mln dol. kanadyjskich) przejęła 100 proc. udziałów w kanadyjskim producencie whisky z kategorii premium Forty Creek Distillery. Transakcja, w skład której weszło całe portfolio FCD, destylarnia oraz znajdujący się w Grimsby w Kanadzie zakład produkcyjny, ma zostać zamknięta najpóźniej 2 czerwca bieżącego roku.
Grupa Campari podała swoje oficjalne wyniki za rok fiskalny 2013. W tym czasie włoski producent alkoholu zanotował wzrost o 1,7 proc. względem wcześniejszego roku przychodów netto ze sprzedaży. Kształtowały się one na poziomie 1,52 mld euro i w dużej mierze były konsekwencją dobrych wyników osiągniętych na rynku rosyjskim oraz w krajach obu Ameryk.
CEDC, producent i importer napojów alkoholowych, wraz z początkiem 2014 roku rozszerzył gamę produktów agencyjnych, dostępnych w ofercie. Nowe produkty pochodzą z portfolio grupy Campari, jednego z globalnych liderów na rynku brown spirits oraz aperitifów.
W Grupie Campari nastąpiła restrukturyzacja, której owocem jest wyodrębnienie trzech nowych oddziałów. Polska znalazła się w oddziale obejmującym Północną i Centralną Europę. Oddział ten zastąpi poprzednią strukturę, która była odpowiedzialna za zarządzanie jedynie w Europie Środkowej. Dyrektorem zarządzającym nowego oddziału będzie Stefan Jensen - czytamy na portalu thedrinksbusiness.com.
Zyski netto Grupy Campari w pierwszym półroczu 2013 r. spadły o 26,1 proc. względem tego samego okresu w 2012 r. do poziomu 57,6 mln euro. Na słabych wynikach grupy zaważyły przede wszystkim pierwsze trzy miesiące - czytamy na just-drinks.com.
Zatytułowany “It’s the end of the world, baby!” kalendarz Campari na 2012 rok inspirowany jest przepowiednią starożytnych Majów mówiącą, że 21 grudnia 2012 roku nastąpi koniec świata, który znamy i zacznie się okres zmian. Campari nawiązują do tej intrygującej teorii przedstawiając jej rozwinięcie za pomocą serii zdjęć z udziałem Milli Jovovich.
Wielkopolska: Zatrzymano dużego producenta mięsa na kebab
Drobiarstwo w 2020. Skoro było tak źle to dlaczego było tak dobrze?
Prezes Mlekpolu komentuje wprowadzenie podatku cukrowego
Ekspert: Opłata cukrowa ma przeciwdziałać epidemii otyłości
Prezes Polskiego Mięsa: Wieprzowina i drób pozwalają szybko i zdrowo tracić na wadze
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!