Podążając za światowymi trendami, marka Carlo Rossi postanowiła zamknąć lubiane przez konsumentów warianty, w nowym, unikalnym na polskim rynku formacie. W ofercie marki Carlo Rossi po raz pierwszy w puszce pojawiły się dwa warianty: Rosé oraz Refresh Mixed Berry. Trunki w unikalnym i poręcznym formacie są już dostępne w sprzedaży.
Największa marka wina w Polsce przedstawia nowy, intensywnie owocowy wariant. Carlo Rossi Intense Sweet Blackberry to słodkie, czerwone wino o intensywnym, bogatym i wielowymiarowym smaku. Jego charakterystyczną cechą jest wyczuwalny aromat owoców jeżyn.
CEDC ocenia, że konsumentki poszukują win z wyższej półki, ale niekoniecznie wytrawnych i koneserskich, dlatego zdecydował się poszerzyć rodzinę win Carlo Rossi o produkt premium i w październiku wprowadzi na rynek czerwone, słodkie wino gronowe Carlo Rossi Intense Sweet Concord.
Firma Replise Poland, oferująca specjalistyczne rozwiązania do badania, analizy i monitoringu treści w Internecie przygotowała raport na temat wina w Sieci. Badanie zostało opracowane we współpracy z winemedia.pl, agencją marketingu i wsparcia sprzedaży wina i produktów około winiarskich.
Marka Carlo Rossi rozpoczyna nową kampanię promocyjną, która opiera się na komunikacji w telewizji, Internecie, outdoorze, prasie branżowej, aktywnościach PR, dodatkowych ekspozycjach sklepowych oraz specjalnych ofertach dla konsumentow i sprzedawców. Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Dodaj nocy smaku" potrwa do końca maja 2012 roku.
Marka wina Carlo Rossi przygotowała specjalną niespodziankę na Dzień Kobiet. Tego dnia na butelkach wina Carlo Rossi pojawi się tysiące róż. Elegancki dodatek do wina Carlo Rossi w limitowanej edycji znajdzie się na półce tylko na jeden dzień - 8 marca, w wybranych sklepach w całej Polsce.
W branży alkoholowej 2012 r. upłynie pod znakiem stagnacji na rynku wódki, co utrudni poprawę wyników CEDC i Belvedere. Niewielkiego ożywienia, ze względu na Euro 2012, można się spodziewać w przypadku piwa, dlatego szanse na nieco wyższą sprzedaż ma Żywiec - czytamy w "Parkiecie".
Ze względu na kryzys Hiszpanie, Włosi, a nawet Francuzi ograniczają spożycie wina, szczególnie w restauracjach. Producenci z tych krajów nastawili się więc na eksport. Zwłaszcza do krajów takich jak Polska, gdzie spożycie tego trunku z roku na rok rośnie - pisze Wyborcza.biz.
Preferencje smakowe Polaków w ciągu ostatnich lat zaczęły ulegać zmianom. Coraz częściej wybieramy lekkie, urozmaicone potrawy z międzynarodowych kuchni, a spośród alkoholi decydujemy się na wino - wynika z raportu raport „Kobieta Frescato" przygotowanego przez markę Carlo Rossi.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!