30 kwietnia marka piwa Okocim rusza z nowymi spotami w ramach platformy i kampanii „Tu się warzy z zasadami” realizowanej od listopada 2016 roku. W pierwszej kolejności zaplanowane są emisje spotu, nawiązującego do medalowych sukcesów okocimskich piw.
Jednym z czterech celów przyjętej w 2017 r. przez Grupę Carlsberg strategii zrównoważonego rozwoju Together Towards Zero, jest bezpieczeństwo i higiena pracy. Ambicją Carlsberga jest zredukowanie do zera wypadków w browarach Grupy na całym świecie do 2030 r. – informuje Carlsberg Polska.
Marka Harnaś wystartowała z emisją nowego spotu telewizyjnego, w której Harnaś powołuje Reprezentację Najlepszych Kibiców – „Orłów Harnasia”. To część działań marki związanych ze zbliżającymi się sportowymi emocjami.
Od poniedziałku, 23 kwietnia w sklepach w całej Polsce rusza ogólnopolska promocja piwa Kasztelan. Konsumenci będą mogli wygrać nagrody w ramach dwóch równoległych działań - ogólnopolskiej loterii konsumenckiej oraz promocji typu „Kup & Odbierz”. W tym roku Kasztelan podjął współpracę z liderem rynku przypraw – marką Kamis.
Pięć dobrych praktyk z zakresu zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska znalazło się w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”: program BHP „W kierunku kultury zero wypadków”, „Zielone Biuro”, kampania społeczna „Trzeźwo myślę”, Kodeks Etyki i postępowania Grupy Carlsberg i program grantowy „InicjaTyWy”. Raport po raz 16. opublikowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Kasztelan Niepasteryzowane odświeża swój wizerunek, podkreślając lokalność i najwyższą jakość naturalnych składników. Nowa szata graficzna piwa przedstawia sielski krajobraz mazowieckiej wsi, nawiązujący do prostoty i naturalności – filarów marki.
Agencja Kamikaze wygrała przetarg Carlsberg Polska na obsługę budżetu digital marki Somersby, napoju piwnego w kilku owocowych wersjach smakowych: jabłkowym, jeżynowym, kwiatu bzu i limonki oraz nowym arbuzowym. Pierwsze działania wystartowały w tym miesiącu.
Woda stanowi ok. 92 proc. gotowego piwa, dlatego przez wieki to jej jakość warunkowała decyzję o budowie browaru w danym miejscu. Słód lub chmiel można przetransportować, ale przy warzeniu piwa korzysta się z lokalnych źródeł wody. Stąd tak istotna jest ich ochrona i racjonalna eksploatacja. W Grupie Carlsberg odpowiedzialne gospodarowanie wodą jest jednym z czterech kluczowych priorytetów globalnej strategii zrównoważonego rozwoju TOGETHER TOWARDS ZERO – informuje Carlsberg Polska.
Carlsberg Polska, który właśnie poszerza swoje portfolio marki Okocim Radler i wprowadza do sprzedaży nowy wariant radlera, informuje, że w 2017 r. sprzedaż piw smakowych w tym radlerów wartościowo wzrosła, a ich udział w rynku sięgnął 7,5 proc.
W marcu marka Okocim wprowadzi na rynek nowość – Radler Truskawka z kwiatem lipy. Nowe dzieło piwowarów z browaru w Brzesku zainspirowane smakami i zapachami lata to aromatyczne połączenie Jasnego Okocimskiego oraz owocowo-kwiatowej lemoniady.
W najbliższą sobotę 17 marca będziemy obchodzić dzień Św. Patryka. Dzień Św. Patryka celebruje razem ok. 70 mln osób w wielu krajach. Choć święto ze względu na swojego patrona ma irlandzkie korzenie obchodzone jest niemal na całym świecie, a piwo Guinness to nieodłączny element obchodów dnia Św. Patryka.
W czwartek, 15 marca, staruje nowy program „18:45. Czas na zasady” - nowa propozycja w wiosennej ramówce Onetu. Talk-show, który poprowadzi Filip Chajzer będzie można oglądać w każdy czwartek o godz. 18:45 na Onet.pl. Program powstaje we współpracy Onetu z marką Okocim i jest największym tego typu przedsięwzięciem video branded content realizowanym przez obu partnerów.
Carlsberg Polska w 2017 roku zwiększył swoje udziały rynkowe przy spadającym rynku piwa. Spółka podkreśla, że po raz pierwszy od lat wzrosła cena za litr piwa o 1,2 proc. powodując, że spadek wartości rynku był mniejszy niż wolumenu. W 2018 roku Carlsberg Polska będzie nadal pracować nad umacnianiem pozycji rynkowej, budując udziały i wartość biznesu.
Ruszyła emisja spotu telewizyjnego dla piwa Okocim Mistrzowski Porter. Spot, w którym piwowarzy prezentują najważniejsze dla nich zasady, jest kontynuacją kampanii marki Okocim pod hasłem: „Okocim. Tu się warzy z zasadami”. Dotychczas marka Okocim prowadziła dla Mistrzowskiego Porteru wyłącznie digitalowe kampanie reklamowe. Tym razem po raz pierwszy spot pojawi się także w głównych kanałach tv.
Pracownicy Carlsberg Polska po raz czwarty realizowali program grantowy „InicJaTyWy”, którego celem jest wspieranie społeczności lokalnych wokół trzech browarów i biura firmy. W tę edycję programu zaangażowało się 66 pracowników, którzy zrealizowali 10 autorskich projektów, przepracowując łącznie ponad 820 godzin.
Carlsberg Polska ostrożnie podchodzi do prognoz rynku piwa w 2018 roku, po tym jak tegoroczny sezon przyniósł rozczarowanie. Rynek może być na poziomie 2017 roku lub zanotować około jednoprocentowy spadek - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska. Jego zdaniem liczba konsumentów piwa będzie w dłuższym okresie spadała.
W ostatnim czasie w branży piwnej widać presję na wzrost wynagrodzeń i w tej chwili widać zdecydowanie tzw. rynek pracownika. Rosną też koszty surowców oraz materiałów. Prezes Carlsberg Polska Tomasz Bławat ocenia, że presja kosztowa w branży doszła już do niemal do maksimum.
Przesunięcie godzin reklam piwa z godziny 20.00 na 23.00 może spowodować w dłuższym okresie jeszcze większe spadki kategorii piwa i zwiększyć konsumpcję alkoholi mocnych. Warto podkreślić, że 80 proc. Polaków spożywa alkohol odpowiedzialnie, a problem dotyczy ok. 7 proc. społeczeństwa – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl prezes Carlsberg Polska.
Konkurencja na rynku piwa jest i była spektakularnie silna, a mijający rok jest także trudny pod względem regulacyjnym, nie tylko przez słaby sezon - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska. Pomysł zniesienia akcyzy na cydr określa jako dobry, ale krytykuje plany ograniczenia reklam piwa.
Browar Kasztelan w Sierpcu jest najbardziej energooszczędnym browarem w całej grupie Carlsberg, co jest efektem naszych inwestycji w latach 2015-16. Obecnie planujemy kolejne działania poprawiające naszą efektywność energetyczną - mówi WNP.PL Jarosław Wojt, dyrektor Browaru Kasztelan w Sierpcu.
Carlsberg Polska przedstawił swój pierwszy Raport Zrównoważonego Rozwoju.
Redukcja zużycia energii elektrycznej na poziomie 40 proc. rocznie w Browarze Kasztelan, dotarcie do 3,5 mln osób z komunikacją nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, blisko 1500 godzin przepracowanych społecznie – to niektóre dane i efekty działań podjętych przez Carlsberg Polska w 2016 r.
Mimo spadków rynku piwa w ciągu dziewięciu miesięcy 2017 roku Carlsberg Polska poprawił swoje udziały w rynku, chociaż spółka oczekiwała trochę lepszych wyników – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.
Piwa smakowe i radlery utraciły status nowości, a w kategorii piwa zwiększa się udział specjalności i produktów typu ALE, IPA, APA. Mocno rosną piwa bezalkoholowe, a dla konsumentów ważna jest też kwestia autentyczności i pochodzenia produktu, na czym korzysta np. nowowprowadzona marka Żatecky Svetly Leżak – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.
W piątek, 10 listopada mija 170 lat, odkąd J.C. Jacobsen założył Browar Carlsberg. W swoim browarze i laboratorium w Kopenhadze pracował i prowadził badania, aby zapewnić konsumentom „prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”.
Wielkopolska: Zatrzymano dużego producenta mięsa na kebab
Drobiarstwo w 2020. Skoro było tak źle to dlaczego było tak dobrze?
Prezes Mlekpolu komentuje wprowadzenie podatku cukrowego
Prezes Polskiego Mięsa: Wieprzowina i drób pozwalają szybko i zdrowo tracić na wadze
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 r.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!