Wszystkie lokale przeznaczone na restauracje szybkiej obsługi w Forum Gdańsk zostały już wynajęte – do najemców dołączyła marka North Fish oferująca dania z ryb i owoców morza. Zajmie ona 43 mkw. w strefie foodcourt na poziomie +2.
Michał Arament, Ice Cream Category Manager w firmie Unilever w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl ujawnia, co brytyjsko-holenderski koncern przygotował na nowy sezon lodowy w Polsce. Zdradza też, że Unilever, który w ubiegłym roku utrzymał w naszym kraju sprzedaż lodów na poziomie z roku 2013, spodziewa się wzrostu sprzedaży produktów tej kategorii w roku 2015.
Koncern Unilever zaprezentował w środę, 15 kwietnia portfolio lodów Algida na sezon 2015. W ofercie firmy znalazł się szereg nowości, jak również reaktywowanych zostało kilka marek, które dawniej obecne były w Polsce, ale w ostatnich latach próżno ich było szukać w sklepach.
Sieć lodziarnio-kawiarni Carte D'Or Cafe, która w ubiegłym roku rozszerzyła się o 6 lokali, w tym roku planuje uruchomienie 8 placówek, a w roku 2016 kolejnych 12. Oznacza to, że w niedalekiej przeszłości sieć liczyć będzie już ponad 50 punktów (aktualnie ma ich 36).
W maju i w czerwcu w sześciu największych miastach Polski Unilever, producent lodów Carte d’Or, przeprowadzi akcję Drzewa miłości. Celem serii wydarzeń jest dotarcie do konsumentów poprzez niestandardowe działania budujące świat marki Carte d’Or, którego sednem są romantyczne chwile we dwoje.
Jak podaje sieć lodziarni Carte dOr Cafe, celem strategicznym marki jest w perspektywie kilku lat uzyskanie na rynku pierwszego miejsca pod względem ilości lokali. Jest to dość ciężkie zadanie, zwłaszcza, że dotychczasowy lider - Grycan - prowadzi obecnie 107 lokali i wciąż otwiera kolejne.
Producent lodów Algida, firma Unilever z początkiem grudnia rozpoczyna kampanię "Zaserwuj porcję przyjemności" promującą lody Carte dOr jako składnik deserów idealnych na zimowe wieczory i zachęcającą do ich przygotowania. Akcję wspierają działania w punktach sprzedaży.
Spółka Unilever Polska, właściciel marki Algida ocenia, iż lody to kategoria o jednym z większych potencjałów wzrostu. Spółka liczy na dobry, nawet dwucyfrowy wzrost rynku w tym roku. - Chcemy budować swoje udziały rynkowe, więc zamierzamy rosnąć szybciej niż rynek - mówi członek zarządu Unilever Polska Michał Mrowiec w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
Ice Cafe Concept w związku z nawiązaniem w 2010 r. współpracy z Unileverem, rozwija sieć lodziarni Carte d'Or Cafe. Już pod koniec 2011 roku ma dysponować ponad 20 punktami. - Najwięcej zaplanowanych jest na lata 2012-13 tak, że do 2015 roku na rynku funkcjonować ma ponad 80 lokali - podała spółka.
FoodCare otrzymał zakaz wytwarzania i sprzedaży napojów NGINE
Jak ominąć podatek cukrowy? Kanadyjska firma wychodzi naprzeciw polskim producentom
Animex o planach inwestycyjnych na 2021 rok
Foods Brothers: W dobie pandemii Polacy kupują więcej zamienników mięsa
Krajowa Spółka Cukrowa chce przejąć 8 spółek rolno- spożywczych Skarbu Państwa
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!