Trwa 4. edycja filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny firma PepsiCo chce przekonać Polaków, że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s. Oprócz znanych już na rynku wariantów smakowych, konsumenci będą mogli spróbować dwóch nowych, limitowanych smaków. Kampania potrwa do końca kwietnia 2021 roku.
Od kwietnia 2022 roku w brytyjskich sklepach nie będzie można już sprzedawać chipsów w promocji "dwa w cenie jednego" a w restauracjach muszą zniknąć promocje pozwalające na dolewanie bez ograniczeń słodkich, gazowanych napojów - informuje agencja Reutera.
Główny Inspektorat Sanitarny, w ramach ostrzeżenia publicznego dotyczącego żywności, poinformował o wycofaniu niektórych partii chipsów o smaku wasabi ze względu na obecność niedeklarowanej na etykiecie gorczycy.
- Dla PepsiCo program agrarny oraz współpraca z najlepszymi polskimi producentami ziemniaków pozwala na zapewnienie zakładowi w Grodzisku najwyższej jakości surowca do produkcji pysznych chipsów. Jednym z głównych celów polityki „The PepsiCo Way” jest stawianie konsumenta w centrum uwagi, a to możliwe jest tylko wówczas, gdy pozyskujemy dla niego najlepszej jakości surowiec od producentów - mówi Jan Borowski-Komenda, kierownik Programu Agro PepsiCo w Polsce.
Historia współpracy Romana Sendeckiego, właściciela Gospodarstwa Rol-Nas i PepsiCo sięga początków lat 90. XX w. To wtedy znaczący globalny gracz otwierający zakład produkcji chipsów Lay’s znalazł dużego i wiarygodnego producenta, który zapewnił mu odpowiedni wolumen dostaw, umożliwiając rolnikowi stabilny rozwój na kolejne pokolenia.
Ruszyła ogólnoeuropejska kampania reklamowa ulubionej na całym świecie marki przekąsek – Lay’s. W filmie pojawiają się największe gwiazdy światowego futbolu: Lionel Messi, Paul Pogba i Lieke Martens. Celem kampanii jest podkreślenie ciągłości partnerstwa marki Lay's z Ligą Mistrzów UEFA, które potrwa do roku 2021.
Wystartowała kampania nowych Crunchips WOW, extra falistych chipsów o smakach: Jalapenio&Cheese Inferno, Parika&Cream Pleasure oraz Wasabi&Cream Dream. Za planowanie mediów i komunikację w social media odpowiadają agencje należące do Publicis Groupe: Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread.
Agencja stworzyła nową platformę komunikacji submarki Lay’s oraz materiały digital dla ponad 30 rynków. W Polsce kampania ruszyła pod koniec września. Do tej pory Lay’s MAXX nie miało odrębnej komunikacji i kojarzone było z marką-matką: Lay’s i jej hasłem: Lepiej z Lay’s. Nowa kampania ma nie tylko nadać Lay’s MAXX własny język, ale i ustanowić odrębny moment konsumpcji: być szybką przekąską w każdej sytuacji.
PKN Orlen ogłosił postępowanie zakupowe, dotyczące wyboru producenta chipsów pod marką własną Orlen, które byłyby sprzedawane na stacjach paliwowych tej spółki. Jak poinformował płocki koncern, oferty w tym postępowaniu można składać do 27 września.
Marka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są wielką muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.
W stanie Gujarta w Indiach odbyła się pierwsza rozprawa między lokalnymi rolnikami, a PepsiCo – korporacją, do której należą takie marki jak Pepsi, Gatorade, soki Toma czy Lay's. Spożywczy gigant pozwał Hindusów za to, że uprawiają odmiany ziemniaków, które są używane przez ich firmę do produkcji chipsów Lay's - informuje rmf24.pl.
51-letni mężczyzna ukradł naczepę wypełnioną po brzegi chipsami. Łączna wartość strat opiewa na kwotę 130 tys. zł. Złodziej za kradzież odpowie przed sądem, grozi mu do 5 lat więzienia. Chipsów nie udało się odzyskać.
W styczniu 2019 roku wystartowała nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, w ramach której konsumenci będą mogli skosztować dwóch wyjątkowych smaków. Nazwy chipsów, „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”, brzmią zupełnie jak tytuły filmów, zachęcając młodszych i starszych do wspólnego oglądania w długie zimowe wieczory. Ta limitowana oferta chipsów dostępna będzie do końca marca 2019 roku
Decyzje o wsparciu inwestycji wręczono w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej czterem przedsiębiorstwom. Firmy zadeklarowały co najmniej 485 mln zł nakładów inwestycyjnych i 110 nowych miejsc pracy - poinformował rzecznik strefy Jakub Wojtczak.
W zakładzie w Grodzisku Mazowieckim odbyła się uroczystość podsumowująca 25 lat Programu Agrarnego PepsiCo w Polsce. W ciągu minionego ćwierćwiecza, dzięki znaczącym Inwestycjom PepsiCo, areał upraw wzrósł do 7000 ha, a wielkość kontraktowanych zamówień, pochodzących w 100% od polskich rolników, sięgnęła ok. 230 tys. ton ziemniaków rocznie. Tym samym PepsiCo umocniło pozycję największego odbiorcy ziemniaka chipsowego w Polsce.
Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Łącznie do wygrania jest aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych.
Chipsy boczkowe, chipsy mięsne w dwóch smakach, jerky classic oraz mini kabanoski i mini paróweczki z sosem – to oferta mięsnych przekąsek od Henryka Kani, która wchodzi na sklepowe półki. Spółka szybko chce nią zdobywać rynkowe udziały.
Ruszyła nowa kampania reklamowa chipsów Lay’s z udziałem piłkarza Kuby Błaszczykowskiego. Wspiera promocję, w której po zakupie dwóch paczek tych chipsów można otrzymać kod dostępu do wybranego filmu na VoD.pl - informują Wirtualnemedia.pl.
Ekspert: Branże mleczarska i mięsna muszą skuteczniej odpierać ataki Sylwii Spurek
Puda: Próby eliminacji mięsa i mleka z diety to niebezpieczna lewicowa ideologia
Zamienniki mięsa, czyli komu odjechał pociąg?
Ekstradycja Henryka K. coraz bliżej?
KRD-IG: Zakaz reklamy mięsa i mleka to działanie na szkodę interesu Polski i UE
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!