Christian Yates, brytyjski matematyk związany z Oksfordem oszacował dla BBC, jak wiele cząsteczek wirusa Sars-CoV-2 jest na świecie. Z jego wyliczeń wyszło, że zebrane wszystkie razem zmieściłyby się w puszce po Coli.
Green Cola to nowy produkt na polskim rynku spożywczym wprowadzony przez Bevgroup sp. z o.o. — Jest to produkt innowacyjny. Cola o naturalnym profilu, a ponadto smaku, do którego jesteśmy przyzwyczajeni. Nie da się jej porównać z żadną istniejącą recepturą w tej kategorii. Nie zawiera cukru, aspartamu, kwasu fosforowego oraz konserwantów. Jest słodzona stewią, zawiera naturalną kofeinę z ziaren zielonej kawy – mówi o nowym produkcie w portfolio spółki Maciej Kaszyński, dyrektor zarządzający Bevgroup Sp. z o.o.
Firma Pharmabion działająca w Kieleckim Parku Technologicznym opracowała recepturę napojów, które zawierają cenny dla zdrowia propolis, czyli kit pszczeli. Powstały dwa napoje lemoniada i cola - pisze echodnia.eu.
W latach 2010–2015 całkowita wartość sprzedaży detalicznej napojów gazowanych w Polsce malała, a skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) kształtował się na poziomie –0,2% – podaje raport KPMG „Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce”.
W związku z niezadowalającymi wynikami finansowymi Coca-Coli, do zakupu puszki napoju zachęca sam Warren Buffet. Mimo, że puszka napoju zdrowia nie odda, miliarder, który wzbogacił się między innymi dzięki zainwestowaniu w amerykańskiego giganta, przekonuje, że warto po nią sięgać - podaje tvn24bis.pl.
Coca-Cola Company rozpoczyna globalnie proces wprowadzania nowych opakowań swojego flagowego napoju. To kolejny element nowej strategii koncernu zakładającej ujednolicenie portfolio marki Coca-Cola, do której nawiązuje też kampania pod hasłem „Taste the feeling” - podają wirtualnemedia.pl.
W 2015 r. w prestiżowym piśmie naukowym opublikowano wyniki sensacyjnych badań, z których wynikało, że dietetyczne warianty coli mogą być lepsze dla osób walczących z nadwagą niż woda mineralna. Teraz wyszło na jaw, że badania były sponsorowane przez instytut, wspierany przez Coca-Colę i Pepsi - czytamy w serwisie biznes.onet.pl.
Zarząd spółki Kofola SA poinformował, że 25 maja bieżącego roku do firmy wpłynęło pismo informujące o rezygnacji Agnieszki Donicy z pełnionej przez nią funkcji członka rady nadzorczej spółki. Rezygnacja nastąpiła ze skutkiem na dzień 25 maja. Donica w wysłanym do Kofoli piśmie nie wskazała przyczyn rezygnacji.
- Sprzedaż napojów gazowanych podlega cyklom sezonowym, jednak utrzymuje się na stabilnym poziomie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Christophe Guille, prezes PepsiCo na Europę Centralną.
Kofola poinformowała, że 26 września zgłosiła kandydaturę Moshy Cohena na niezależnego członka rady nadzorczej spółki. O tym, czy zostanie on powołany do tego organu, zadecyduje nadzwyczajne walne zgromadzenie, które odbędzie się 29 września.
- Hoop Cola już długi czas zajmuje trzecią pozycję w segmencie coli w Polsce. Oczywiście zawsze istnieje szansa na prześcignięcie wicelidera, którym obecnie jest PepsiCo, ale wymaga to kilku lat ciężkiej pracy oraz inwestycji w brand. Jest to jednak duża różnica udziałów - zarówno wartościowych, jak i wolumenowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Martin Mateas, prezes zarządu spółki Hoop Polska.
Już wkrótce w Polsce ruszy druga edycja Wyzwania Smaku Pepsi, czyli kampanii, w której konsumenci próbują napojów i odkrywają, który bardziej im smakuje. W telewizji można już oglądać reklamę, w której Pepsi dziękuje wszystkim za zabawę w pierwszej edycji Wyzwania Smaku w 2013 roku i zapowiada kolejną - tego lata. Start akcji już na początku lipca.
Rynek coli w USA spada od kilku lat, a konsumpcja przesuwa się w stronę wody i napojów funkcjonalnych. W Polsce - mimo spadków na rynku napojów gazowanych - segment coli radzi sobie bardzo dobrze, a czołowe firmy z branży pozytywnie patrzą w przyszłość.
Z danych firmy Euromonitor International wynika, że w 2012 roku rynek napojów gazowanych w Polsce wart był 4,7 mld zł, o 0,1 proc, mniej niż w 2011 roku. Prognoza firmy na 2013 rok pokazuje, że wartość rynku spadła wtedy o 1,9 proc. rdr osiągając 4,61 mld zł (przy cenach z 2012 roku). W 2014 r. ma to być 4,55 mld zł, o 1,4 proc. mniej niż w roku ubiegłym. Ilościowo rynek napojów gazowanych w Polsce wyniósł 1,91 mln litrów w 2012 roku, o 0,2 proc., więcej niż rok wcześniej. Prognozy na 2013 r. pokazują wolumen wysokości 1,88 mld litrów (spadek o 1,3 proc.), a na 2014 r. - 1,89 mld litrów (wzrost o 0,2 proc.).
- Segment coli jest zdecydowanie perspektywiczny, ponieważ oferuje konsumentom wyjątkowy smak, po który sięga się zarówno dla przyjemności, jak i coraz częściej przy posiłkach. Z tych powodów oczekujemy dalszego, choć powolnego rozwoju całej kategorii. PepsiCo jest silnym numerem dwa w segmencie napojów typu cola i odnotowuje dynamiczny wzrost - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Pyzikiewicz, dyrektor marketingu napojowego, PepsiCo Poland.
- Warty w Polsce blisko 1,9 mld zł rynek napojów typu cola stanowi największy segment w kategorii napojów gazowanych. Pojawiające się w tym segmencie wahania sprzedaży w sposób bezpośredni wpływają na wyniki całej kategorii. Jednak na podstawie analizy danych można dojść do wniosku, że rynek coli najlepszy okres ma już za sobą - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Janusz Rubas, dyrektor handlowy w firmie Ustronianka Sp. z o.o.
Coca-Cola Co. i Coca-Cola HBC zainwestowały 22 mln euro w nową linię produkcyjną w fabryce w Rumunii. Amerykański koncern chce, aby ten kraj stał się centrum eksportowym obsługującym 100 mln klientów we wschodniej Europie - podał serwis pb.pl za Bloomberg.
Potwierdzam, że Ahmed Elafifi przestał pełnić funkcję dyrektora generalnego Coca-Cola HBC Polska, a na tym stanowisku zastąpił go Vitaliy Novikov - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Iwona Jacaszek, dyrektor ds. korporacyjnych spółki.
- Naszym celem jest stały wzrost udziałów rynkowych. Marka Pepsi odnotowuje przyrosty w stosunku do głównego konkurenta i chcemy, aby przez następne lata dynamika tego wzrostu wciąż utrzymywała się na wysokim poziomie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl,Katarzyna Pyzikiewicz, dyrektor marketingu kategorii napojów PepsiCo.
- Cztery lata po ostatnich, znaczących zmianach projektu wizualnego Hoop Coli, nadeszła pora na kolejne, mające jeszcze bardziej unowocześnić markę, a przede wszystkim odróżnić ją od konkurencji. To konsekwentne zmiany, będące elementem budowania świadomości marki - podaje firma w komunikacie.
- 2013 będzie niewątpliwie trudnym rokiem na rynku napojowym w Polsce. Zmniejszenie wartości koszyka zakupowego spowoduje, że aby przetrwać, należy być konsekwentnym w swoim wizerunku. Taktyka opierająca się tylko na walce ceną, nie jest dobra, gdyż jest to proces krótkotrwały - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska.
Właściciel Animeksu przejmuje zakłady mięsne na Słowacji i Węgrzech
Goodvalley: Walka o klimat nie może polegać na zakazie reklamy mięsa
Piwo i półlitrówki beneficjentami podatku od "małpek"
Polpig: Propozycje Sylwii Spurek służą głównie promocji jej osoby
Sawicki ocenia pomysł Sylwii Spurek: Niech nie wtrąca się w rolnictwo
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!