Herbatki typu cold brew cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Są łatwe w przygotowaniu i stanowią alternatywę dla zimnych, słodkich napojów. Stąd też Herbapol-Lublin drugi rok z rzędu konsekwentnie stawia na tego typu produkty. O strategii działania marki w sezonie letnim 2020 w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl mówi Evangelos Evangelou, prezes Herbapol-Lublin S.A.
Herbapol realizuje kampanię reklamową promującą herbatki typu cold brew. W portfolio marki konsumenci znajdą dwa owocowe warianty herbatek, do przygotowania których wystarczy zimna woda: słodką truskawkę z rabarbarem oraz miętę z orzeźwiającym mango. Spot promujący Herbatki na zimno emitowany jest na największych platformach VoD i na YouTube. Kampania potrwa do końca lipca.
Etno Cafe, polski producent kawy kraftowej i właściciel sieci kawiarni, zakończył emisje akcji (prywatne oraz publiczną), w ramach których pozyskał blisko 7 mln zł na rozwój. Ponad 15% z tej kwoty to efekt przeprowadzonej przez markę kampanii crowdfundingowej.
Lato to doskonały czas na eksperymentowanie z napojami przygotowanymi na bazie kawy. Kawiarnie prześcigają się w serwowaniu nowości kawowych, które nie tylko przyniosą ochłodę w upalny dzień, ale dostarczą także dawkę kofeiny. Ekspert Julius Meinl wskazuje 3 najpopularniejsze napoje na bazie kawy w tym sezonie.
Spodziewamy się, że popularność Cold Brew utrzyma się i w tym roku. Jest to zdecydowanie innowacyjny koncept, a takich właśnie poszukują koneserzy kawy. 20-godzinny proces macerowania pozbawia kawy goryczki i kwasowości, ale wydobywa z niej esencję smaku – powiedział w rozmowie z portalspozywczy.pl Kamil Gaszewski, Beverage Development Manager Europe Costa Coffee.
Costa Coffee wprowadziła nowe letnie menu. Obok deserowych nowości Frostino w ofercie kawiarni pojawią się klasyki w miętowej i pomarańczowej odsłonie. Do Cold Brew dołączą Cold Brew Mojito i Orange Spritz oraz światowy hit - Coffee Tonic.
Google udostępniło niedawno raport, który pokazuje trzy najważniejsze trendy w świecie napojów. Jednym z nich jest boom na cold brew, kawę macerowaną na zimno. Według raportu trend ten zaczął się w na rynku amerykańskim w lecie 2015 r. i nasilił zdecydowanie w tym roku.
I rynek herbaty, i - bardzo mocno - rynek kawy śmiało wchodzą w kategorie zimnych napojów. Widać to zwłaszcza na przykładzie cold brew i nitro. Zdaniem firmy analitycznej Mintel w podobny sposób można by wykorzystać kakao.
– Najważniejsze w naszym biznesie to stały poziom odwiedzających nas gości i takie lokalizacje mają szanse być najbardziej dochodowe, często mimo nawet nieco wyższego czynszu – mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Europa.
– Istotnym globalnym trendem jest ciekawa oferta letnia kaw oferowanych na zimno. Jest to coraz ważniejsza część biznesu kawiarnianego – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Europe.
Palarnia kawy i sieć kawiarni Etno Cafe planuje na szerszą skalę wejść na rynek z Cold Brew Coffee, czyli kawą macerowaną na zimno. Napój w butelkach ma trafić m.in. do kawiarni, na stacje paliw czy do siłowni. Z kolei cold brew z dodatkiem nitro (gazowany) ma być już wkrótce serwowany w kawiarniach sieci z nalewaka.
Kawa na zimno z marihuaną to nowy produkt dwóch amerykańskich firm Somatik i Ritual Coffee, które połączyły siły, by stworzyć oryginalny napój. Butelka ich kawy kosztuje 12 dolarów i zawiera substancje psychoaktywne zawarte w konopiach indyjskich - podaje finanse.wp.pl.
Zdaniem Zbigniewa Dolaty, dyrektora ds. rozwoju sieci Etno Cafe, kultura picia kaw w Polsce nie zmieniła się znacząco w ciągu ostatnich 3-5 latach. – Patrząc całościowo na rynek sieci kawiarnianych, prym cały czas wiodą kawy mleczne. Polacy je uwielbiają. Jednak trudno nie brać pod uwagę trzeciej fali kawowej, której skutkiem jest popularyzacja alternatywnych sposobów parzenia. Widzę, że Polacy coraz częściej z nimi eksperymentują – mówi serwisowi portalspozywczy.pl.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!