NWZ Emperii, zwołane na 20 kwietnia, zdecyduje o zmianach w statucie spółki przez upoważnienie zarządu do podwyższenia kapitału w ramach kapitału docelowego wraz z możliwością wyłączenia prawa poboru - wynika z projektów uchwał na walne Emperii.
Analitycy Domu Maklerskiego Vestor przyjrzeli się działalności Emperia Holding i oceniają, że duża podaż powierzchni pod markety oraz nowy format convenience zapewnią możliwość dalszego rozwoju. Analitycy rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla spółki.
W 2017 roku planujemy otwarcie 15 supermarketów, 40 marketów i 35 sklepów franczyzowych – mówił Dariusz Kalinowski, prezes Emperii Holding. Dodał, że część sklepów otwierana będzie na działkach zakupionych przez spółkę.
Przychody ze sprzedaży Emperii Holding w 2016 roku wyniosły 2.466.945 tys. zł i były wyższe o 17,8% niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Na zrealizowany w 2016 roku poziom przychodów istotny wpływ miał wzrost przychodów w segmencie detalicznym - podała spółka w raporcie.
Emperia Holding podała wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez spółkę Stokrotka w styczniu 2017 roku. Według nich w styczniu sprzedaż towarów sieci sklepów wzrosła o niemal 5 proc., ale sprzedaż LFL sklepów własnych spadła.
Zarząd Emperia Holding S.A. poinformował w komunikacie, że w związku z prowadzonym procesem przeglądu różnych opcji strategicznych wspierających dalszy rozwój działalności grupy kapitałowej podjęto uchwałę o zmianie biegłego rewidenta.
Przychody Emperii Holding ze sprzedaży w III kwartale 2016 roku wyniosły 605,8 mln zł i były wyższe o 16,6% niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Przychody ze sprzedaży segmentu detalicznego w III kwartale 2016 roku wyniosły 594.386 tys. zł roku były wyższe o 16,88% niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Zarząd Emperia Holding S.A. podał, że 9 listopada Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił skargę o uchylenie w części wyroku Sądu Arbitrażowego z 2 kwietnia 2014 roku. Wartość przedmiotu sporu wynosi 430 258 619 zł. - podinformował serwis dlahandlu.pl
Sokrotka osiągnęła w październiku 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 202 mln zł. Były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w październiku ubiegłego roku o ok. 11,3 proc. W ciągu 10 miesięcy br. przychody ze sprzedaży towarów zwiększyły się o 20,6 proc. - poinformował zarząd Emperia Holding.
Zarząd Emperia Holding S.A. poinformował, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. osiągnęła w sierpniu bieżącego roku wstępne wyniki sprzedaż towarów w wysokości 187 mln zł. Stanowi to wzrost o około 15,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2015.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Emperii Holding w 1 kwartale 2016 r. wyniosły 605,46 mln zł i i były o 24,5 proc. wyższe niż w I kwartale 2015 roku (486,34 mln zł). To efekt wzrostu przychodów segmentu detalicznego – informuje spółka.
Emperia Holding będzie zapewne musiała zapłacić ok. 257 mln zł daniny na rzecz państwa – oceniają analitycy Domu Maklerskiego PKO BP. Spodziewają się spadku marż brutto na sprzedaży Emperii oraz otwarcia 100 sklepów Stokrotka w tym roku.
Analitycy Domu Maklerskiego PKO BP zmienili cenę docelową dla Emperii z 88,7 na 81,9 zł i utrzymali rekomendację "kupuj". - W 2016 roku oczekujemy około 100 otwarć i 19 proc. wzrostu przychodów r/r. Dynamice przychodów, poza wzrostem sieci, powinien sprzyjać wzrost cen żywności, a także sam podatek od sprzedaży detalicznej - podkreślono w przygotowanym raporcie.
Sieć Stokrotka uruchomiła 18 stycznia 2016 roku drugie centrum dystrybucji w ramach własnej sieci logistycznej. Centrum zostało uruchomione w Lublinie. W tym roku Stokrotka chce zaś powtórzyć rekordową liczbę otwarć sklepów z 2015 roku, dlatego planuje też kolejne centrum dystrybucyjne.
Stokrotka utrzymuje dynamiczne tempo rozwoju. 17 grudnia sieć pobiła rekord otwierając 5 nowych placówek detalicznych jednego dnia: 2 supermarkety w Lublinie i Mrągowie oraz 3 markety w Łodzi, Radzyniu Podlaskim i Tczewie. Aktualnie Stokrotka ma już 327 sklepów, z czego 80 zostało otworzonych od początku 2015 roku.
Zarząd spółki Emperia Holding podał, że razem z innymi, podobnymi sieciami detalicznymi pracuje nad wspólnym stanowiskiem w sprawie przygotowanego przez Prawo i Sprawiedliwość podatku od sklepów wielkopowierzchniowych.
Semeniuk: dane o kilkudziesięciu tysiącach otwartych lokali są zatrważające
Drobimex debiutuje na rynku zamienników mięsa
Prezes Indykpolu o "czeskich półkach": To czysty trumpizm
Prezes Polskiego Mięsa: Wieprzowina i drób pozwalają szybko i zdrowo tracić na wadze
InPost wyceniony na 7-8 mld euro, przedział cenowy w ofercie publicznej to 14-16 euro/akcję
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!