Książki, albumy, kolekcje kart i naklejek, a także gumy do żucia i napój energetyczny – saloniki i salony prasowe Kolportera poszerzyły swoją ofertę o cały zestaw produktów, nawiązujących do rozpoczynających w się 10 czerwca we Francji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2016.
- 2013 będzie niewątpliwie trudnym rokiem na rynku napojowym w Polsce. Zmniejszenie wartości koszyka zakupowego spowoduje, że aby przetrwać, należy być konsekwentnym w swoim wizerunku. Taktyka opierająca się tylko na walce ceną, nie jest dobra, gdyż jest to proces krótkotrwały - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska.
- Pod koniec trzeciego kwartału można stwierdzić, że zamieszanie rynkowe spowodowane Euro 2012 przyniosło niewielki punktowy wzrost sprzedaży piwa w miesiącach czerwiec-wrzesień, ale istotnie zmniejszyło rentowność tej sprzedaży. Głównym beneficjentem zwiększonej sprzedaży piwa zostały sieci handlowe, a nie browary, ani też nie klienci końcowi - podał Browar Gontyniec SA w dokumencie giełdowym.
- W tej chwili rynek coli rośnie ok. 5 proc. bez PL, a my rośniemy szybciej niż rynek: w granicach 9 proc. Nasze udziały rynkowe stanowią mocne 8 proc. w układzie rocznym i stale rosną. Walka na tym rynku jest jednak trudna - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska.
Spadły nastroje wśród przedsiębiorców mikro, małych i średnich firm. W tym kwartale aż 42,5 proc. badanych przedsiębiorców spodziewa się pogorszenia sytuacji gospodarczej kraju. Tak wielu pesymistów wśród small biznesu jeszcze w tym roku nie odnotowano - wynika z najnowszej edycji badania prowadzonego co kwartał w sektorze MŚP przez Instytut Keralla Research.
- W pierwszej połowie 2012 roku ruszyło osiem nowych pizzerii sieci Biesiadowo. Jest zbyt wcześnie, aby określić, jak bieżący rok wypadnie w stosunku do poprzedniego, ale jesteśmy przygotowani na znaczny wzrost ilości otwarć - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Wojciech Goduński, właściciel spółki Wojtex, operator sieci.
- Założyliśmy, że liczba nowych restauracji w tym roku powinna być zbliżona do liczby ubiegłorocznych otwarć. Aktualnie w fazie realizacji inwestycji są trzy kolejne lokale, wśród których znajduje się także restauracja Chłopskie Jadło. Równocześnie prowadzimy rozmowy na temat kolejnych lokali - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Mariola Krawiec-Rzeszotek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
Od początku roku Telepizza postawiła na intensywne działania w Internecie. Wprowadzono modyfikacje dla zamawiających w sieci, co dzięki mocnej promocji przyczyniło się do wzrostu sprzedaży o ponad 10 proc. Apetyty dodatkowo rozbudziło EURO 2012, podczas którego zamówienia przez internet w szczytowych momentach wynosiły 17 proc. Na jesieni planowany jest również start nowej strony internetowej, w pełni przyjaznej zamawiającym.
Długo oczekiwane Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w Polsce i na Ukrainie przeszły już do historii. Nie zakończyły się jednak jeszcze działania związane z obsługą logistyczną turnieju - w zespole DB Schenker Logistics, który był jednym z operatorów logistycznych obecnych przy mistrzostwach, trwa ostatnia faza operacyjna oraz czas podsumowań.
Zestawienie wydatków reklamowych z wynikami monitoringu mediów, przygotowane przez Instytut Monitorowania Mediów i admonit, pokazuje, że sponsorzy zyskali na zaangażowaniu w Euro 2012 zwiększoną liczbę publikacji prasowych w kontekście mistrzostw oraz buzz w mediach społecznościowych. Jednak nawet sponsorów można było przebić, lokując ciekawą kampanię reklamową.
- W ostatnich miesiącach zanotowaliśmy zdecydowany wzrost sprzedaży w szczególności naszych największych marek (Tyskie, Lech, Żubr, Redds), przy czym największy, ponadprzeciętny wzrost sprzedaży zanotowaliśmy w maju, z trzech powodów: pogody, nowości oraz Euro 2012 - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej.
Zdecydowanym wygranym Euro 2012 jest Biedronka, która nie jest partnerem tego sportowego turnieju, ale sponsorem polskiej reprezentacji. Z badań instytutu Homo Homini wynika, że w na koniec czerwca 2012 r. z mistrzostwami Europy w piłce nożnej kojarzyło ją 54 proc. Polaków - w styczniu 2012 r. takiej odpowiedzi udzieliło 32 proc. ankietowanych. Niewiele gorszym wynikiem może pochwalić się także McDonalds oraz Coca-Cola - informuje serwis ekonomia24.pl.
Podczas Euro 2012 granicę Polski przekroczyło 2,5 mln podróżnych; najwięcej - milion - zgłosiło się do kontroli na granicy z Ukrainą; po około 600 tys. zostało odprawionych na granicy z Białorusią i na lotniskach - poinformowała we wtorek Straż Graniczna.
Dziennikarze "Wiadomości", podczas rozgrywanego w Warszawie turnieju Euro 2012, rozmawiali z celebrytami o sporcie w specjalnym studiu umiejscowionym na dachu fabryki Wedla. Jednak pojawienie się nazwy Wedel w TVP mogło być ukrytą reklamą - czytamy w Rzeczpospolitej.
Nieco lepszy od przewidywań wzrost sprzedaży w maju dawał nadzieje na to, że czerwiec będzie naprawdę udany dla całego handlu. Badania koniunktury GUS-u przeprowadzone na początku czerwca wśród właścicieli sklepów pokazują jednak duże rozczarowanie - podaje Wp.pl.
Jak pokazały tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, czas wielkich imprez sportowych jest również okresem wzmożonej aktywności oszustów internetowych. Główne pole działalności naciągaczy to przede wszystkim aukcje internetowe.
Blisko 1,5 mln osób odwiedziło warszawską Strefę Kibica w czasie piłkarskich mistrzostw Europy. W dniu finałowego meczu Euro Hiszpania-Włochy przez pl. Defilad przewinęło się ok. 100 tys. osób - poinformowała w poniedziałek prezydent stolicy Hanna Gronkiewicz-Waltz.
- W ciągu 2-3 lat spodziewamy się znacznej poprawy sytuacji w branży, na którą bez wątpienia duży wpływ będą miały Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Liczymy, że piłkarska gorączka zaktywizuje Polaków i wciągnie ich w konsumpcyjny wir, który powinien utrzymać się również po zakończeniu turnieju. Pozwoli to przekonać Polaków, że większe wydatki na gastronomię pozostają bez wpływu na budżet domowy - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Paweł Kowalewski, prezes Mex Polska SA.
Minął półmetek Mistrzostw Euro w Piłce Nożnej. Zainteresowanie nimi, zgodnie z oczekiwaniami, jest ogromne. Emocje sportowe, integracja licznych fanów z Europy i naszych kibiców trwa. Pełne restauracje, puby i strefy kibiców oraz prywatne spotkania spowodowały ogromny wzrost spożycia nie tylko piwa, ale również mięsa i wędlin - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Janusz Rodziewicz, prezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!