Lokale McDonald’s istnieją dziś w ponad 150 miastach na terenie całego kraju. Blisko 75% z nich to obiekty franczyzowe prowadzone przez niezależnych polskich przedsiębiorców. Jak podaje sieć, która jest już w Polsce 25 lat, liczba placówek McDonald’s w niedługim czasie przekroczy 400. Otwarcie każdego kolejnego lokalu sieci to inwestycja rzędu 6-7 mln złotych.
AmRest podpisał ze Svetlaną Mikhailovną Popovą umowę dotyczącą prawa do nabycia 21 restauracji KFC działających na rynku rosyjskim. To kolejny krok umacniający pozycję AmRest na rosyjskim rynku restauracyjnym, gdzie obecnie spółka prowadzi 120 restauracji KFC.
Trend burgerów przeżywał kulminację kilka lat temu. Obecnie mamy do czynienia z jego ugruntowaniem: szał minął, zostali najlepsi, a rynek rozwija się mocno w kierunku premium. Burgery na stałe trafiły do naszego jadłospisu – komentuje ten rynek Tomek Woźniak, startupowiec, restaurator, podróżnik, autor książek kulinarnych.
Marka KFC konsekwentnie inwestuje w rozwiązania mobilne. Już niedługo aplikacja sieci zostanie wzbogacona o Skip The Line, czyli zamawianie posiłków za pośrednictwem smartfona z odbiorem w restauracji. Aktualnie sieć prowadzi testy m.in. w Szczecinie i Wrocławiu.
25 maja z okazji 25. urodzin McDonald’s wprowadza nową, promocyjną ofertę produktową. W menu pojawi się po raz pierwszy burger Big Mac Bacon. Do oferty powracają też dwie pozycje - Bacon Clubhouse Beef i Bacon Clubhouse Chicken. Do menu dodatków powraca też chrupiąca warzywna przekąska - brokuły serwowane z sosem śmietanowym.
Amrest opublikował raport okresowy kwartalny. Przychody Grupy w pierwszym kwartale 2017 roku wzrosły o 33,7% i wyniosły 1 147 mln zł (+289 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku). Przychody z Europy Centralnej wzrosły w pierwszym kwartale do 585,3 mln zł wobec 504 mln zł rok wcześniej. W Polsce sprzedaż wzrosła do 12,2 proc. do 359,4 mln zł.
60 proc. pracowników polskich firm czuje zmęczenie tuż po przebudzeniu, ponad połowa w ciągu dnia odczuwa znużenie i senność, a 1/3 przyznaje, że nie pracuje efektywnie – takie wyniki przynosi pierwszy raport „Praca, moc, energia w polskich firmach”. Znaczna większość zatrudnionych przyznaje, że nie uprawia żadnego sportu, a co trzeci pracownik spożywa w ciągu tygodnia dania wysoko przetworzone typu "fast food".
Max Burgers ma rozbudowany plan wejścia na polski rynek. Pierwszy lokal powstanie już 1 września. Prezes szwedzkiej marki w rozmowie z serwisem portalpozywczy.pl zdradza szczegóły strategii na kolejne lata.
Rynek HoReCa w Polsce jest wart 26,7 mld zł według analizy PMR, co oznacza, że w 2016 r. wzrósł ponad 7% rok do roku. Nie dość, że dynamika w ubiegłym roku była najwyższa od dekady, to również w 2017 roku, w związku z dobrą kondycją polskiej gospodarki oraz wzrostem krajowej konsumpcji, prognozy dla tego rynku są bardzo dobre. Potwierdzeniem są dane zaprezentowane w raporcie PMR „Rynek HoReCa w Polsce 2017. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2017-2022”.
Już w czerwcu tego roku sieć restauracji McDonald's rozpocznie dostarczanie zamówień prosto do domów klientów. Usługa wejdzie na rynki europejskie i północnoamerykańskie. Pierwszym krajem, w którym będzie można złożyć takie zamówienia, będzie Wielka Brytania - podaje serwis rmf.fm.
Po tym jak po trzech latach strat, w końcu japoński oddział koncernu McDonald’s wypracował zysk, władze spółki zdecydowały się odjeść, przynajmniej na pewien czas od planów sprzedaży udziałów w tej jednostce - informuje Puls Biznesu za Reuters.
AmRest Holdings poinformował w komunikacie o podpisaniu wstępnego wiążącego porozumienia z Pizza Hut Europe Sarl US Branch i Yum Restaurants International Russia and CIS LLC określającego główne warunki, na jakich ma dojść do zawarcia transakcji, której przedmiotem będzie uzyskanie przez podmiot kontrolowany przez spółkę praw master-franczyzobiorcy dla marki Pizza Hut na rynku rosyjskim oraz nabycie 18 restauracji Pizza Hut prowadzonych przez PH Russia.
W Polsce lokali Subway przybywa. Za to w USA sieć poważnie się skurczyła. Na koniec ubiegłego roku liczyła 26 744 lokali, czyli aż o 359 mniej niż rok wcześniej. O 102 lokale skurczył się również McDonald's - podaje money.pl za agencją Reuters.
Redaktorzy Wikipedii w otwartym liście domagają się oficjalnych przeprosin od sieci Burger King za zmodyfikowanie artykułu w encyklopedii opisującego kanapkę Whopper. Podobne zarzuty dotyczą także wydawcy serwisu The Verge - czytamy na wirtualnemedia.pl.
McDonald’s stawia na personalizację burgerów, kanapek i wrapów. Od 19 kwietnia klienci mają możliwość modyfikacji składu wybranych produktów z oferty klasycznej oraz śniadaniowej. Jak mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych sieci, spersonalizowany McDonald's z produktami przygotowywanymi pod konkretne zamówienie gości to kierunek, w którym światowy gigant zamierza podążać
Max, znana szwedzka sieć fastfood, która na rodzimym rynku ściga się z McDonald’s, chce wejść do Polski. Choć taki krok planowany był już w 2010 r., w tym roku projekt przyspieszył. We wrześniu ma szansę ruszyć pierwszy lokal – podaje Puls Biznesu.
Wielkopolska: Zatrzymano dużego producenta mięsa na kebab
Drobiarstwo w 2020. Skoro było tak źle to dlaczego było tak dobrze?
Foods Brothers: W dobie pandemii Polacy kupują więcej zamienników mięsa
Animex o planach inwestycyjnych na 2021 rok
Krajowa Spółka Cukrowa chce przejąć 8 spółek rolno- spożywczych Skarbu Państwa
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!