Działania wizerunkowo-rekrutacyjne sieci restauracji prowadzone pod hasłem „Witamy w McDonald’s” przyniosły firmie zwycięstwo w konkursie HR Dream Team, zostały również wyróżnione w kategoriach Strategia Employer Branding i Kampania Internetowa w konkursie Employer Branding Excellence Awards.
„Zielona Wstążka #DlaPlanety” to kampania zainaugurowana 5 czerwca, w Światowym Dniu Środowiska. Jej organizatorem jest Centrum UNEP/GRID-Warszawa realizujące w Polsce misję Programu Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska. Wśród marek wspierających kampanię znalazł się McDonald’s.
McDonald’s Polska zmienia jednorazowe sztućce używane w restauracjach. Białe łyżeczki do lodów, transparentne widelce i noże do sałatek są zastępowane przez ich czarne odpowiedniki. Najważniejszą różnicą jest materiał, z którego wykonane są sztućce: trudny do recyclingu polistyren (PS) zostaje zastąpiony surowcem PP (polipropylen), który jest w 100 proc. recyklingowy - informuje spółka.
Naczelny Sąd Administracyjny orzekł, że gdański franczyzobiorca McDonald's nie mógł korzystać z obniżonej, 5-proc. stawki VAT, lecz 8-proc. Zgodnie z orzeczeniem NSA - lokal McDonald's w Gdańsku oprócz tego, że musi od teraz płacić wyższy podatek, powinien uregulować 3-proc. różnicę z lat poprzednich wraz z odsetkami - informuje Bankier.pl
Używki i tzw. śmieciowe jedzenie, od których wielu z nas na co dzień nie może się powstrzymać, nie bez powodu okryte są tak złą sławą. Jak przekonują eksperci, nie tylko pogarszają one ogólny stan zdrowia, ale i poważnie szkodzą naszej skórze.
McDonald's ogłosił plan przeciwdziałania zmianom klimatycznym w ramach Sci ence Based Targets initiative*. Plan zakłada, że do roku 2030 redukcja emisji gazów cieplarnianych z biur i lokali sieci wyniesie 36%, a w odniesieniu do łańcucha dostaw 31%.
Sieć KFC zamieściła w brytyjskiej prasie całostronicowe reklamy z przeprosinami skierowanymi do klientów za konieczność zamknięcia kilkuset restauracji w Wielkiej Brytanii. Dowcipnym elementem przekazu jest firmowy kubełek KFC z napisem zmienionym na „FCK” - podają Wirtualnemedia.
McDonald’s przedstawił globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal. Planowane zmiany dotyczą zarówno produktów wchodzących w skład zestawów HM jak i komunikacji oferty dla dzieci. Marka będzie zachęcać rodziny do wyboru zestawów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę. Założone cele mają zostać osiągnięte do 2022 roku.
McDonald's przy placu Wolności w Zabrzu istniał od 25 lat. To druga restauracja, która powstała w woj. śląskim, kiedy McDonald's rozszerzał działalność swojej sieci. Teraz lokal zostanie zlikwidowany, ponieważ jego lokalizacja "nie wpisuje się w politykę firmy" - twierdzi dziennikzachodni.pl.
Sieci restauracji szybkiej obsług zaskakują swoich fanów walentynkowymi niespodziankami. KFC w Polsce stworzyła projekt pierścionka zaręczynowego, a McDonald’s wystartował z wyjątkowym konkursem, w którym do wygrania jest 18-karatowy złoty pierścionek wysadzany diamentami.
Sieć fast food McDonald's świętuje w Wielkiej Brytanii 50 rocznicę wprowadzenia do oferty kultowej kanapki - Big Maca. O jubileuszu przypomina w specjalnie przygotowanej na tę okazji kampanii autorstwa agencji Leo Burnett z Londynu - informuje serwis wirtualnemedia.pl.
Sieć McDonald’s stawia na pracowników. Jak mówią przedstawiciele sieci, o tym, że oferuje atrakcyjne warunki pracy może świadczyć fakt, że w firmie wciąż jeszcze pracują osoby, które były przy otwarciu pierwszej polskiej restauracji w 1992 roku, a niemal wszyscy menadżerowie rozpoczynali karierę od początkowych stanowisk w restauracjach - pisze portal Dlahandlu.pl
McDonald's wprowadził do menu pierwszego wegańskiego burgera. Na razie na małą skalę – nowa kanapka dostępna jest w lokalach w Finlandii i Szwecji. McVegan to propozycja dla osób, które nie jedzą mięsa oraz dla chorujących na celiakię - informuje RafioZet.
Wielkopolska: Zatrzymano dużego producenta mięsa na kebab
Drobiarstwo w 2020. Skoro było tak źle to dlaczego było tak dobrze?
Prezes Mlekpolu komentuje wprowadzenie podatku cukrowego
Prezes Polskiego Mięsa: Wieprzowina i drób pozwalają szybko i zdrowo tracić na wadze
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 r.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!