- Model ‘shop in shop’ realizowany jest w kilku tysiącach punktów w Europie Zachodniej, na Węgrzech, Słowacji, a także w Czechach, Rumunii i Bułgarii. Sprawdzone doświadczenia Fornetti z tych rynków wskazują, że model z mini piekarnią bezpośrednio w sklepie pozwala na uatrakcyjnienie oferty, zwłaszcza wobec dużej konkurencji ze strony sieci nowoczesnych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska.
- W ciągu najbliższych pięciu lat mówimy o utrzymaniu wzrostu na poziomie 5-6 procent rok do roku, co oznacza, że rynek wzrośnie o ok. 25 proc. w ciągu najbliższych 4-5 lat. - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska.
- Jesteśmy w stanie przejąć zarządzanie całym stanowiskiem piekarniczym w sklepie, począwszy od zaprojektowania półek i regałów, poprzez serwis urządzeń aż do nadzoru nad sprzedażą. Prowadzimy już rozmowy w sprawie pilotażowego wdrożenia systemu w dwóch dużych sieciach detalicznych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska.
Sieć mini-piekarni Fornetti chce do 2015 roku prześcignąć McDonald's w Polsce pod względem liczby lokalizacji. Obecnie w Polsce działa ponad 200 punktów partnerskich, franczyzowych i własnych pod marką Fornetti. Spółka zapowiada, że w 2014 roku będzie otwierać 4-5 lokali z gorącymi ciasteczkami miesięcznie, a w 2015 roku chce podwoić liczbę nowych otwarć.
Rok 2012 to dla minipiekarni Fornetti czas wielu zmian. Firma stawia na rozbudowę oferty udostępniając swoje produkty w kolejnych sieciach sklepów spożywczych. Mrożone ciasteczka sprzedawane pod markami Fornetti Home można kupić m.in. supermarketach Stokrotka, Piotr i Paweł, Real, Netto i Alma - podaje serwis Franchising.pl
W ciągu ostatnich tygodni sieć minipiekarni Fornetti powiększyła się o minimum cztery placówki. Firma aktywnie poszukuje nowych lokalizacji, głównie w miejscach o dużym natężeniu ruchu, czyli marketach, hipermarketach, pasażach handlowych, centrach miast oraz na dworcach kolejowych i autobusowych.
Firma Fornetti Polska wprowadza na rynek nową linię produktów, tym razem skierowanych do klientów sieci handlowych. Produkty z linii Fornetti Home dostępne są już w sieci marketów Kaufland, Real oraz w większości sklepów sieci delikatesów Alma Market.
Firma Fornetti Polska wprowadza na rynek nową linię produktów, tym razem skierowanych do klientów sieci handlowych. Produkty z linii Fornetti Home dostępne są już w sieci marketów Kaufland, Real oraz w większości sklepów sieci delikatesów Alma Market.
W maju sieć Fornetti poszerzyła się o kolejne punkty, które powstały w markecie Praktiker w Jankach koło Warszawy oraz w Galerii E. Leclerc w Jastrzębiu Zdroju. Ponadto sieć otworzyła kilka mniejszych lokalizacji w Krakowie, Szprotawie, Słupsku oraz Poznaniu - informuje dlahandlu.pl.
Spółka przystępuje do intensywnych poszukiwań miejsc, w których mogłyby zostać otwarte kolejne punkty. Lokalizacja to klucz do sukcesu minipiekarni, dlatego potencjał każdego miejsca jest szczegółowo analizowany - podaje franczyzawpolsce.pl.
Należąca do funduszu Societe Generale Asset Management firma Fornetti Polska, która rozwija w naszym kraju sieć minipiekarni serwujących gorące ciasteczka, chce w 2-3 lata podwoić liczbę lokali oraz zwiększyć sprzedaż w placówkach sieci - informuje Puls Biznesu.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!